Σκάφος του Λιμενικού
Τις απογευματινές ώρες την 05/08/2024, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Καλαμάτας ότι ένα ιστιοφόρο (Ι/Φ) σκάφος με αλλοδαπούς επιβαίνοντες πλέει ακυβέρνητο στη θαλάσσια περιοχή του νοτίου Ιονίου.
Υπό το συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΕΚΣΕΔ), το κρουαζιερόπλοιο (Κ/Ζ) «ODYSSEY OF THE SEAS» σημαίας Μπαχάμες εντόπισε το ιστιοφόρο και προέβη στην διάσωση εβδομήντα επτά (77) αλλοδαπών (36 άντρες, 7 γυναίκες και 34 ανήλικοι).
Το Κ/Ζ αγκυροβόλησε στη ράδα της Καλαμάτας, απ’ όπου 27 εκ των διασωθέντων μετεπιβιβάστηκαν σε ένα περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και οι υπόλοιποι 50 στην επιβατική-λάντζα «ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ» Ν.Κ. 301.
Οι διασωθέντες αποβιβάστηκαν με ασφάλεια στο λιμάνι της Καλαμάτας, ενώ δήλωσαν ότι είχαν ξεκινήσει από άγνωστο σημείο τουρκικών ακτών πλησίον της πόλης Μπόντρουμ με προορισμό την Ιταλία ενώ οι προαναφερόμενοι αλλοδαποί πλήρωσαν για την μεταφορά τους το ποσό των οχτώ χιλιάδων ευρώ (8.000).
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας που διενεργεί την προανάκριση, σε συνεργασία με στελέχη της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Προστασίας Θαλασσίων Συνόρων (ΔΑΠΘΑΣ) συνελήφθησαν δύο άντρες και μία γυναίκα εκ των ανωτέρω ηλικίας 48, 36 και 26 ετών αντίστοιχα για «Παράνομη είσοδο στη χώρα», «Παράνομη διακίνηση αλλοδαπών» κατά παράβαση του Ν. 3386/05 και του Ν. 4251/2014 όπως ισχύουν καθώς και των άρθρων 187 «Εγκληματική οργάνωση» και του άρθρου 306 του Π.Κ. «Έκθεση ζωής σε κίνδυνο».
Η Διεύθυνση Ασφαλείας και Προστασίας Θαλασσίων Συνόρων σε συνεργασία με την Λιμενική Αρχή Καλαμάτας αναλύει και επεξεργάζεται εις βάθος όλα τα στοιχεία που έχουν προκύψει και διερευνά την ενδεχόμενη επέκταση της δράσης των μελών της υπόψη εγκληματικής οργάνωσης, όπως επίσης και την συνεργασία τους με έτερα μέλη οργανωμένων κυκλωμάτων με ίδιες ή παρόμοιες εγκληματικές δραστηριότητες.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας.
Διαβάστε επίσης:
Πλοίαρχοι: Απαιτούνται παρεμβάσεις στα τέσσερα μεγάλα λιμάνια της Κρήτης
Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο: Χρειαζόμαστε 411 πλοία για τη μεταφορά υδρογόνου