Η Diana Wilhelmsen Management Limited, ιδρύθηκε τον Μάιο του 2015 και αποτελεί κοινοπραξία των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping συμφερόντων της οικογένειας Παληού και της Wilhelmsen Ship Management, με ποσοστό 50% έκαστη.
Παρέχει εμπορική και τεχνική διαχείριση σε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Wilhelmsen Ship Management (WSM) προχώρησε στη μετεγκατάσταση της Diana Wilhelmsen Management Limited (DWM) από την Κύπρο στην Αθήνα.
Σύμφωνα με το αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης, η κοινοπραξία καταδικάστηκε από το δικαστήριο του Νόρφολκ της Βιρτζίνια, αφού ομολόγησε την ενοχή της για παράβαση του νόμου περί ρύπανσης τόσο σε αυτήν την πολιτεία όσο και στη Λουιζιάνα.
Συγκεκριμένα, παραδέχθηκε ότι μέλη του πληρώματος του χωρητικότητας 73,630 dwt φορτηγού πλοίου Protefs, κατασκευής 2004, δεν κατέγραψαν εν γνώσει τους στο σχετικό αρχείο για το ιστορικό πετρελαίου, την απόρριψη των σεντινόνερων στη θάλασσα από τα μέσα Απριλίου μέχρι και τις 10 Ιουνίου 2020.
Πλάνο περιβαλλοντικής συμμόρφωσης
Η δικαστής Rebecca Beach Smith έθεσε σε καθεστώς επιτήρησης την Diana Wilhelmsen Management για περίοδο τεσσάρων ετών και την υποχρέωσε να εφαρμόσει ένα συνολικό πλάνο περιβαλλοντικής συμμόρφωσης.
Ο αρχιμηχανικός Vener Dailisan παραδέχτηκε την ενοχή του για ψευδή δήλωση στην αμερικανική ακτοφυλακή, τιμωρήθηκε με πρόστιμο 3.000 δολαρίων και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους για δύο χρόνια.
Η DWM επιβεβαίωσε ότι θα εφαρμόσει ισχυρό περιβαλλοντικό σχέδιο.
«Ο έλεγχος των ναυτιλιακών εταιρειών όταν τα απόβλητα απορρίπτονται παράνομα στη θάλασσα και καλύπτονται μέσω πλαστών εγγράφων, είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του περιβάλλοντός μας», επισήμανε ο βοηθός γενικός εισαγγελέας Τοντ Κιμ, του τμήματος περιβάλλοντος και φυσικών πόρων του Υπουργείου Δικαιοσύνης.
Το panamax Protefs ανήκει στον στόλο της Diana Shipping και σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ναυλώθηκε τον Φεβρουάριο του 2021 από την Reachy International, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, για χρονική διάρκεια 13 έως 15 μηνών, με ημερήσια ναύλα 10,650 δολάρια ημερησίως.
Διαβάστε ακόμα:
Θάνος Σοφιός (Novisea): Ποιο είναι το BDRY, το ETF της ναυτιλίας που έσπασε τα κοντέρ στην αμερικανική αγορά με απόδοση 275%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!