ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικότερα:
Το πλοίο Amphitrite post-panamax που ναυπηγήθηκε το 2012 ναυλώθηκε στο Cobelfret μεταξύ 1 Δεκεμβρίου 2023 και 15 Φεβρουαρίου 2024, με ναύλο 14.250 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 10 Νοεμβρίου.
Η εταιρεία υπέγραψε επίσης συμφωνία με την Reachy Shipping για το πλοίο ice panamax Crystalia, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2014 και ναυλώθηκε από τις 8 Νοεμβρίου έως τις 15 Οκτωβρίου 2023, με 12.500 δολάρια την ημέρα.
Εξάλλου και πλοίο ultramax DSI Phoenix, κατασκευής 2017, ξεκίνησε πρόσφατα τη ναύλωση του με την ASL Bulk Marine με ημερήσιο ναύλο 13.250 δολάρια. Η σύμβαση είναι ελάχιστης διάρκειας 16 μηνών και έως 18 μηνών.
Επισημαίνεται ότι τον προηγούμενο μήνα Οκτώβριο, η εταιρεία με έναν στόλο 37 πλοίων και έξι που αναμένεται να παραλάβει, εξασφάλισε ναύλωση από την Delta Corp Shipping της Σιγκαπούρης για το ultramax DSI Pollux.
Το πλοίο είναι χωρητικότητας 60.446 dwt, κατασκευής 20015, γνωστό παλαιότερα ως STH London, έχει ήδη ξεκινήσει τη ναύλωση του, με 17.000 δολάρια την ημέρα για τους επόμενους 14 και έως και 16 μήνες.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!