ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, ναύλωσε το πλοίο, τύπου Kamsarmax, Medusa, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2010 στην ASL Bulk Shipping, με μειωμένα όμως έσοδα, σε σύγκριση με την προηγούμενη ναύλωση.
Το πλοίο το οποίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi και είναι χωρητικότητας 82.194 dwt, με το οποίο η Cargill συμφώνησε πέρυσι με 26.000 δολάρια ημερησίως από τον Μάρτιο, έχει πλέον καθοριστεί σε 11.750 δολάρια λιγότερα έως τουλάχιστον τις 15 Φεβρουαρίου 2025.
Η ναύλωση διαμορφώθηκε στα 14.250 δολάρια την ημέρα έχει ήδη ξεκινήσει και μπορεί να επεκταθεί έως 15 Απριλίου 2025.
Η εταιρεία διαθέτει στόλο 42 bulker, εκ των οποίων τα έξι είναι kamsarmax, γνωστοποίησε ότι εξασφάλισε κοντά στα 9 εκατομμύρια δολάρια. Με την προηγούμενη συμφωνία με την Cargill, η οποία διήρκεσε λίγο περισσότερο από 14 μήνες, η εταιρεία της Σεμίραμις Παληού κέρδισε περίπου 11,2 εκατομμύρια δολάρια.
Οι τιμές χρονοναύλωσης ενός έτους πλοίου Kamsarmax έως περίπου 10 ετών ήταν κατά μέσο όρο 16.075 δολάρια την περασμένη εβδομάδα ή 16.787 δολάρια την ημέρα μέχρι σήμερα, ενώ οι τριετείς συμφωνίες ήταν κατά μέσο όρο 14.000 δολάρια την ημέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία του οίκου Clarksons.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 16,71 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
