ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα ναύλωση ξεκίνησε χθες και θα διαρκέσει μέχρι τον Απρίλιο ή τον Ιούνιο του 2024 με ναύλο 15.000 δολάρια την ημέρα. Επισημαίνεται ότι το πλοίο μόλις ολοκλήρωσε ένα συμβόλαιο με την Cargill με 22.000 δολάρια την ημέρα.
Η μείωση του ναύλου οφείλεται στην μεγάλη πτώση των ναύλων που παρατηρείται εδω και εβδομάδες στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι η νέα συμφωνία θα της αποφέρει έσοδα περίπου 7,62 εκατομμύρια δολάρια με βάση την ελάχιστη χρονική περίοδο ναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 40 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 6 Ultramax). Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει 3 πλοία ξηρού χύδην Ultramax έως το τέλος του 2022.
Η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, εξαιρουμένων των 3 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,7 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία 10,18 ετών.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Έσοδα στο 9μηνο 214,3 εκατ. δολ. έναντι 145,4 εκατ. το 2021
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”
- Λιανεμπόριο: Οριακή αύξηση κατά 0,8% στον τζίρο το γ΄ τρίμηνο
- Ισπανία: Αύξηση του έκτακτου φόρου στα υπερκέρδη των τραπεζών
- Υπουργείο Εργασίας: Απόφαση παράτασης της αρμοδιότητας του ΝΑΤ σε θέματα παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών