Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, υπέγραψε συμβάσεις χρονοναύλωσης για δύο από τα πλοία της ξηρού χύδην φορτίου με την ASL Bulk Marine και την ST Shipping and Transport.

Το πλοίο, ultramax DSI Pyxis ναυλώθηκε στη Bulk Marine. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 14.250 δολάρια την ημέρα, μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 10 Οκτωβρίου 2024, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 10 Δεκεμβρίου 2024 κατ’ ανώτατο όριο.

1

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ναύλωση του πλοίου DSI Pyxis, χωρητικότητας 60.362 dwt, κατασκευής 2018, ξεκίνησε στις 24 Σεπτεμβρίου 2023.

Όσον αφορά την δεύτερη συμφωνία, η ST Shipping and Transport ναύλωσε το bulker kamsarmax Maia της Diana Shipping που κατασκευάστηκε το 2009.

Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 13.500 δολάρια την ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Ιουνίου 2024, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 20 Αυγούστου 2024 κατ’ ανώτατο όριο. Το πλοίο είναι χωρητικότητας 82.193 dwt και ξεκίνησε την ναύλωση επίσης στις 23 Σεπτεμβρίου 2023.

Η Diana Shipping εκτιμά ότι η απασχόληση των δύο πλοίων θα αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 8,91 εκατομμυρίων δολαρίων για τις ελάχιστες προγραμματισμένες περιόδους των χρονικών ναυλώσεων.

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται επί του παρόντος από 41 πλοία ξηρού χύδην – τέσσερα newcastlemax, δέκα capesize, 5 post-panamax, 6 kamsarmax, 7 panamax και 9 ultramax. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου είναι περίπου 4,7 m dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,48 έτη.

Διαβάστε επίσης:

Σεμίραμις Παληού (OceanPal): Εξασφαλίστηκαν έσοδα $1,52 εκατ.

Πέτρος Παππάς: Επαναγοράζει 10 εκατ. μετοχές από την Oaktree – Στο 17,2% μειώνεται το ποσοστό του private equity

Γιώργος Οικονόμου σε Ανδρέα Μιχαλόπουλο για την μεγάλη διαμάχη στην Ναυτιλία: Call me