ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Σ. Παληού γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας θυγατρικής της εταιρείας, έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης με τη Solebay Shipping Cape Company Limited του Χονγκ Κονγκ, για ένα από τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου Capesize, το m/v “Γ. Π. Ζαφειράκης”.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 17.000 δολάρια την ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Ιουνίου 2024 και με ενδεχόμενη επέκταση της ναύλωσης έως και 15 Αυγούστου 2024. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει σήμερα 10 Ιανουαρίου 2023.
Το «Γ. Π. Ζαφειράκης» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην Capesize χωρητικότητας 179.492 dwt που κατασκευάστηκε το 2014.
Η απασχόληση του «Γ. Π. Ζαφειράκης» αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 8,76 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 42 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 8 Ultramax).
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει 1 σκάφος ξηρού χύδην Ultramax έως τα τέλη Ιανουαρίου 2023.
Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένου του 1 πλοίου ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχει παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,9 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας τα 10,23 έτη.
Διαβάστε επίσης:
Κατέφθασε στο Λιμάνι του Πειραιά το Viking Sky
Ναυτιλιακή μοιράζει ιλιγγιώδη μπόνους 50 μισθών για το 2022
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike