ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής της, επέκτεινε τη σύμβαση χρονοναύλωσης με τη Solebay Shipping Cape Company Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, για ένα από τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου Capesize, το m/v Semirio.
Ο μικτός ναύλος είναι 16.650 δολάρια μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Φεβρουαρίου 2026 έως το μέγιστο στις 15 Απριλίου 2026.
Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 4 Φεβρουαρίου 2025. Το Semirio είναι επί του παρόντος ναυλωμένο, όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 14.150 δολάρια ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Το «Semirio» είναι ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, Capesize χωρητικότητας 174.261 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2007.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής που της ανήκει εξ ολοκλήρου, επέκτεινε και τη σύμβαση χρονοναύλωσης με την Western Bulk Carriers AS, για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Ultramax, το m/v DSI Aquila.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 12.250 δολάρια ανά ημέρα, μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον πέντε μηνών έως περίπου επτά μήνες.
Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 23 Ιανουαρίου 2025. Το πλοίο m/v DSI Aquila ναυλώνεται επί του παρόντος, όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 12.500 δολάρια ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Το «DSI Aquila» είναι ένα σκάφος μεταφοράς ξηρού φορτίου Ultramax χωρητικότητας 60.309 dwt που κατασκευάστηκε το 2015.
Οι επεκτάσεις απασχόλησης των «Semirio» και «DSI Aquila» αναμένεται να αποφέρουν συνολικά ακαθάριστα έσοδα 7,52 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονοναυλώσεων.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax. Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,2 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 11,29 έτη.
Διαβάστε επίσης:
Greca Developments – ΕΠΙΚΥΚΛΟΣ: Έναρξη συνεργασίας με 2 κτίρια κατοικιών στον Πειραιά
ΓΕΚ Τέρνα: Κλείνει η συναλλαγή με το ΤΑΙΠΕΔ για το εμπορικό λιμάνι Καβάλας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οδηγούμε τo ανανεωμένο Hyundai i30
- Μετρό Αθήνας: Έπεσε άνθρωπος στις γραμμές, στην Εθνική Άμυνα – Πώς διεξάγεται η κυκλοφορία στη Γραμμή 3
- ΔΥΠΑ: Έως την ερχόμενη Τρίτη οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ανέργων, με χρηματοδότηση έως 17.000 ευρώ
- Σακελλαροπούλου: Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μέγιστη δυνατή ευθύνη – Καλή επιτυχία στον επόμενο Πρόεδρο