Η Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την SwissMarine Pte Ltd., με έδρα την Σιγκαπούρη, για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Capesize, το m/v New York.

Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 6.300 δολάρια ανά ημέρα για το πρώτο ταξίδι της περιόδου ναύλωσης και 17.600 δολάρια ανά ημέρα για την περίοδο υπολοίπου της χρονικής ναύλωσης, σε κάθε περίπτωση μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο έως τον Ιανουάριο του 2026, με δυνατότητα επέκτασης έως 30 Μαρτίου 2026. Η ναύλωση αναμένεται ξεκίνησε στις 12 Ιανουαρίου 2025.

1

Το “New York” είναι ένα πλοίο, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Capesize χωρητικότητας 177.773 dwt που κατασκευάστηκε το 2010.

Η απασχόληση της «New York» αναμένεται να αποφέρει περίπου 6,03 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νέας κατασκευής πλοία ξηρού χύδην διπλού καυσίμου Kamsarmax μεθανόλης έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,2 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 11,28 έτη.

 

Διαβάστε επίσης:

Σε ρόλο… γκρίζου «Ιππότη» για τον ΟΛΘ η ζάπλουτη «τσαρίνα» Μαργκαρίτα. Το φθηνό τίμημα και η σημερινή μάχη στο ταμπλό του Χ.Α

Τα δυο (τελικά;) ονόματα για ΠτΔ, τι συμβαίνει με την Intralot, τα σενάρια για τον ΟΛΘ και η «τσαρίνα», το νέο αφεντικό του Τειρεσία, η νέα εταιρεία του Τσαμάζ, οι εφοπλιστές της Courchevel, το party της Μαρτίνου και το νέο κάλεσμα των The Coustas

Πανίσχυρη η ελληνική ναυτιλία στα διεθνή φόρα – Ισχυροποιείται και ανανεώνεται στο εσωτερικό