ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την ASL Bulk Shipping για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου panamax της.
Η ASL Bulk Shipping ναύλωσε το bulker Leto, κατασκευής 2010, χωρητικότητας 81.297 dwt. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 16.500 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για μια περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Μαρτίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 30 Απριλίου 2025 κατ’ ανώτατο όριο.
Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 2 Μαΐου 2024. Η απασχόληση του bulker αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 4,75 εκατομμυρίων δολάρια για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονικής ναύλωσης.
Με την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου “Χιούστον”, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του “Χιούστον” και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,4 m dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,74 έτη.
Διαβάστε επίσης:
Επίθεση των Χούθι στο ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο Cyclades του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου
Attica Group: Δεν υφίσταται, ούτε διαπραγματευόμαστε καμία συνεργασία με τον όμιλο Γρύλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- UBS για ελληνικές τράπεζες: Έτοιμες να ανταμείψουν τους μετόχους, ενώ οι αποτιμήσεις είναι ελκυστικές
- Χούθι: Μετά την εκεχειρία στη Γάζα θα στοχεύουν πλοία που συνδέονται μόνο με το Ισραήλ
- Porsche: Βιετνάμ – Κίνα με μια 911 Dakar!
- Μαρινάκης: Η παρουσία Chevron και ExxonMobil στην Ελλάδα ενισχύει το ρόλο της χώρας στην παγκόσμια αγορά ενέργειας