Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Cargill για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου panamax.

Η Cargill συμφώνησε για το bulker ice-class Atalandi, κατασκευής 2014, χωρητικότητας 77.539 dwt.

Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 14.600 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Ιουνίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως την 31η Ιουλίου 2025. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 19 Ιουλίου 2024.

Η απασχόληση του bulker αναμένεται να εισφέρει περίπου 4,57 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Με την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του “Χιούστον”, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του “Χιούστον” και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,4 μέτρα dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,94 έτη.

Διαβάστε επίσης:

Βραβεία «Ευκράντη»: Τιμήθηκαν Ν. Πατέρας, Άννα Αγγελικούση, Ν. και Στρ. Τσαλαμανιός, Β. Λογοθέτης, Capital Gas, Neptune

Μειώθηκαν οι ναύλοι το 2023 κατά 50% στις μεταφορές κοντέινερ

Οικογένεια Λογοθέτη: Καθιερώνει υποτροφία στο MIT προς τιμήν του Φίλιππου Εμπειρίκου