ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Diana Shipping, όπως έγινε γνωστό, συμφώνησε την επέκταση της ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Amphitrite, κατασκευής 2012, χωρητικότητας 98.697 dwt με την Cobelfret.
Η αρχική συμφωνία για το bulker, που ξεκίνησε στις 10 Νοεμβρίου 2022, προέβλεπε ότι το πλοίο στην Cobelfret θα ήταν ναυλωμένο έως την 1η Δεκεμβρίου 2023, το νωρίτερο και μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το αργότερο.
Η τιμή ναύλωσης της επέκτασης είναι 12.250 δολάρια ανά ημέρα για τις πρώτες 30 ημέρες της περιόδου ναύλωσης και 15.000 δολάρια ανά ημέρα για την περίοδο υπολοίπου της χρονικής ναύλωσης, σε κάθε περίπτωση μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο έως 15 Νοεμβρίου 2024, με μέγιστο χρονικό ορίζοντα την 15η Ιανουαρίου 2025.
Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 12 Ιανουαρίου 2024 και η παράταση αναμένεται να αποφέρει περίπου 4,46 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται σήμερα από 40 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – 4 newcastlemax, 9 capesize, 5 post-panamax, 6 kamsarmax, 7 panamax και 9 ultramax. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας είναι περίπου 4,5 εκ. dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,55 έτη.
Διαβάστε επίσης
Χάρης Βαφειάς: Ο Πειραιάς έχει ναυτιλιακό «αλμυρό» DNA
Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων: Νέα δεδομένα για τον δίαυλο στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας
Νταλακογιώργος: Προβλήματα με το πλήρωμα του Ωκεανογραφικού «Αιγαίο»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!