Η Diana Shipping Inc. της Σεμίραμις Παληού, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Paralos Shipping Pte. Ltd., για ένα από τα πλοία Kamsarmax μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, m/v Maia.

Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 11.600 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Νοεμβρίου 2025 και με δυνατότητα επέκτασης έως την 31η Δεκεμβρίου 2025. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 9 Δεκεμβρίου 2024.

1

Το «Maia» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου, χωρητικότητας 82.193 dwt Kamsarmax που κατασκευάστηκε το 2009.

Η απασχόληση του «Maia» αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 3,75 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,2 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,18 έτη.

Διαβάστε επίσης:

Χρήστος Στυλιανίδης: Εφαρμόζουμε ήδη ένα σχήμα ΣΔΙΤ για την ανανέωση του δημόσιου στόλου επιβατηγών πλοίων

Λιμάνι Πειραιά: Άσκηση ετοιμότητας από τον ΟΛΠ για την αντιμετώπιση της ρύπανσης

Στα 677 εκατ. ο τζίρος των Ελλήνων Κατασκευαστών Ναυτιλιακού Εξοπλισμού