Η Diana Shipping Inc. της Σεμίραμις Παληού, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cobelfret S.A. με έδρα το Λουξεμβούργο, για ένα από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax, m/v Myrsini.

Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 17.100 δολάρια την ημέρα, μείον την προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Φεβρουαρίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 25 Μαρτίου 2025.

Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 25 Ιουνίου 2024.

Το m/v Myrsini είναι επί του παρόντος ναυλωμένο, όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, στη Salanc Pte. Ltd. με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 15.000 δολάρια την ημέρα, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.

Το «Myrsini» είναι ένα πλοίο ξηρού φορτίου Kamsarmax χωρητικότητας 82.117 dwt, που κατασκευάστηκε το 2010.

Η απασχόληση της «Μυρσίνης» αναμένεται να αποφέρει περίπου 3,71 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Με την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του m/v Houston, ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 38 πλοία χύδην ξηρού φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του m/v Houston και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,4 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,86 έτη.

Διαβάστε επίσης:

Νίκος Τσάκος και ΤΕΝ: 30+1 έτη κερδοφορία

Νίκ A. Παππαδάκης: Ο Κασιώτης ευπατρίδης που όλα τα πλοία του ταξιδεύουν με ελληνική σημαία

Ανασχηματισμός: Τα 4+1 στοιχήματα της νέας κυβέρνησης