ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία της Σεμίραμις Παληού υπέγραψε συμφωνία χρονοναύλωσης με την Smart Gain Shipping για το πλοίο Capesize Santa Barbara που κατασκευάστηκε το 2015, για το χρονικό διάστημα έως τις 10 Οκτωβρίου 2024, με επιλογές επέκτασης της συμφωνίας έως τις 10 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Η ναύλωση του πλοίου χωρητικότητας 179.426 dwt έχει ήδη ξεκινήσει με ναύλο 21.250 δολάρια την ημέρα.
Εν τω μεταξύ, το 87.146 dwt post-panamax πλοίο Phaidra που κατασκευάστηκε το 2013 ναυλώθηκε στην Aquavita International με 12.250 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση αρχίζει σήμερα 9 Μαΐου και θα απασχολήσει το πλοίο από την 1η Σεπτεμβρίου 2024 έως τις 15 Νοεμβρίου 2024.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία διαθέτει στόλο 42 bulkers, συμπεριλαμβανομένων 11 capes και πέντε post-panamaxes.
Διαβάστε επίσης:
Πέτρος Παναγιωτίδης: Η Toro πούλησε τάνκερ με κέρδος 19,6 εκατ. δολάρια
MSC Cruises: Κάνει τον Πειραιά λιμάνι βάσης του νέου πλοίου της για το καλοκαίρι του 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα 4+1 νέα «υπερόπλα» της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή το 2025 – Έρχεται η ειδική ομάδα «ΔΕΟΣ» για τις μεγάλες υποθέσεις
- Καιρός: Συννεφιασμένος με λίγες βροχές – Χωρίς αξιόλογες μεταβολές η θερμοκρασία
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings