Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, συνήψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με τον μεγαλύτερο πλοιοκτήτη της Ιαπωνίας Mitsui O.S.K. Γραμμές (MOL) για ένα από τα πλοία της capesize.

Το πλοίο Santa Barbara, κατασκευής 2015, χωρητικότητας 179.426 dwt, ναυλώθηκε με 22.000 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Οκτωβρίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως και τις 20 Δεκεμβρίου 2025 κατ’ ανώτατο όριο.

1

Η ναύλωση έχει οριστεί να ξεκινήσει στις 28 Δεκεμβρίου μετά το τέλος της ναύλωσης με την Smart Gain Shipping. Η απασχόληση του bulker αναμένεται να δημιουργήσει έσοδα περίπου 6,42 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Την περασμένη Δευτέρα, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι εξασφάλισε ένα συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την China Resource Chartering για το πλοίο Maera kamsarmax των 75.403 dwt. Η ναύλωση θα διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2025 και θα αποφέρει 2,31 εκατομμύρια δολάρια για αυτήν την περίοδο.

Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραληφθεί ακόμη, είναι περίπου 4,2 m dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 11,22 έτη.

Διαβάστε επίσης:

Αυξήθηκαν οι εισαγωγές κοντέινερ των ΗΠΑ από τις ασιατικές χώρες

Performance (Αλίκη Παληού και Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Εξασφάλισε έσοδα 17,4 εκατ. δολάρια

Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία