Ένα τάνκερ VLCC κατασκευής 2018 προστέθηκε στο στόλο της ναυτιλιακής  Delta Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη, σύμφωνα με ναυλομεσίτες.

Ειδικότερα, στο εβδομαδιαίο τους report η Seasure Shipbroking και η Advanced Shipping & Trading, αναφέρουν ότι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 297.600 dwt δεξαμενόπλοιο TRF Horten, που κατασκευάστηκε πριν από δύο χρόνια στο ναυπηγείο Hanjin, στην τιμή μεταξύ 71-72 εκατ. δολαρίων. Η τιμή κρίνεται συμφέρουσα, καθώς σύμφωνα με τη VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 72,9 εκατ. δολάρια.

Το τάνκερ ανήκει στο στόλο της TRF Ship Management, η οποία από τις αρχές του έτους,, όπως αναφέρουν πληροφορίες, διέθεσε προς πώληση τόσο το TRF Horten, όσο και το VLCC Leicester (κατασκευής 2017).

Αν η εξαγορά επιβεβαιωθεί, πρόκειται για την πρώτη κίνηση που πραγματοποιεί ο ισχυρός πλοιοκτήτης στην αγορά των υπερτάνκερ φέτος, μετά από την εξαγορά δύο πλοίων VLCC της Brightoil Petroleum, που εξαγόρασε το 2019 μέσω δημοπρασίας.

Πρόκειται για Brightoil Gravity και Brightoil Glory (κατασκευής 2012 και τα δύο) τα οποία μετονομάστηκαν σε Delta Angelica και Delta Glory. Τα δύο πλοία βγήκαν σε πλειστηριασμό για την αποπληρωμή χρεών της ιδιοκτήτριας εταιρείας.

Ο Διαμαντής Διαμαντίδης, διαθέτει τεράστια ρευστότητα, η οποία του επιτρέπει να ελίσσεται και να εκμεταλλεύεται τις αγοραστικές ευκαιρίες της αγοράς.

H Delta Tankers διαχειρίζεται στόλο με 30 δεξαμενόπλοια, aframax, suezmax και VLCC. Το TRF Horten, το οποίο διαθέτει scrubber, θα είναι το έκτο VLCC της ναυτιλιακής και το νεότερο.

Πασχάλης Διαμαντίδης: Δική του πορεία στη ναυτιλία χαράσσει ο γιος του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη

Τα ελληνικά «σινιάλα» κυριαρχούν – 13 στα 100 πλοία σε κάθε λιμάνι είναι ελληνικά!

Έκλεισε το θέμα με τους Έλληνες εφοπλιστές που μετέφεραν πετρέλαιο από και προς τη Βενεζουέλα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση