ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή εταιρεία Fast Ferries είχε προτείνει να αγοράσει τα δύο πλοία σε μια τιμή 26,5 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, πριν λίγες ημέρες, ο Γιώργος Θεοδόσης, που κατάγεται από την Ζάκυνθο και διευθύνει την Levante Ferries κατέθεσε προσφορά για να αγοράσει τα δύο πλοία στα 28 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 1,5 εκατ. ευρώ επιπλέον.
Στην εξέλιξη αυτή, υπήρξε έντονη συζήτηση και αποφασίστηκε να επανεξεταστούν οι δύο προτάσεις σε συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΑΝΜΕΖ.
Όμως, διέρρευσε ότι η διοίκηση της ΑΝΜΕΖ έχει υπογράψει προσύμφωνο με την Fast Ferries.
Σύμφωνα με πληροφορίες η γενική συνέλευση ενδεχομένως να επαναληφθεί την προσεχή Κυριακή.
Επισημαίνεται ότι η Fast Ferries, που διαθέτει σήμερα, τέσσερα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, ιδρύθηκε από τους Παναγιώτη και Γιάννη Παναγιωτάκη to 1989.
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 3 πλοία συμβατικού τύπου: το «Fast Ferries Andros», το «Αικατερίνη Π.» και το «Θεολόγος Π.», καθώς και το ταχύπλοο Thunder.
Δραστηριοποιείται στις γραμμές Ραφήνα – Άνδρο- Τήνο- Μύκονο, και Πειραιά-Σύρο-Μύκονο-Νάξο. Από το καλοκαίρι του 2023, η εταιρία με το πλοίο «Thunder» υλοποιεί το δρομολόγιο Πειραιά – Σύρο – Μύκονο – Πάρο – Ίο- Σαντορίνη – Ηράκλειο Κρήτης.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα