ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνολικά δεκατέσσερα νέα κρουαζιερόπλοια θα ενσωματωθούν στον παγκόσμιο στόλο μέσα στο 2024.
Στην Έκθεση Global Cruise Ship Orderbook Report των Cruise Industry News, παρατίθενται λεπτομερώς τα κύρια χαρακτηριστικά για κάθε πλοίο και την περίοδο κατά την οποία αυτό θα πραγματοποιηθεί η εναρκτήρια κρουαζιέρα.
Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που θα αναχωρήσει στο παρθενικό του ταξίδι θα είναι το Icon of the Seas της Royal Caribbean International. Ναυπηγήθηκε στη Φινλανδία από το ναυπηγείο Meyer Turku, το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 5.610 επισκέπτες και έχει εκτόπισμα 250.800 GT. Θα αναχωρήσει στις 27 Ιανουαρίου με προορισμό την Καραϊβική. Το Icon of the Seas θα διαδεχθεί το Wonder of the Sea ως το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.
Στις 8 Φεβρουαρίου το ναυπηγείο Fincantieri θα παραδώσει το πλοίο Sun Princess στην εταιρεία Princess Cruises χωρητικότητας 4.300 επιβατών και χωρητικότητας 175.000 GT. Το Sun Princess θα τεθεί σε υπηρεσία στη Μεσόγειο και θα είναι το πρώτο από μια νέα σειρά πλοίων που κινούνται με LNG. Θα είναι επίσης το μεγαλύτερο που κατασκευάστηκε ποτέ από την Princess και θα εισάγει αρκετές καινοτομίες σχεδιασμένες για οικογενειακές δραστηριότητες και έναν θόλο πολλαπλών χρήσεων.
Η Queen Anne της Cunard Line θα ξεκινήσει το παρθενικό της ταξίδι στις 3 Μαΐου. Θα έχει δυνατότητα υποδοχής 3.000 επισκεπτών με κυβισμό 113.000 GT και το πρώτο νέο σκάφος που παραγγέλθηκε για τη βρετανική εταιρεία μετά από δέκα χρόνια. Αναμένεται να περάσει την εναρκτήρια σεζόν του προσφέροντας δρομολόγια προς τα Κανάρια Νησιά, τη Μεσόγειο, τη Βόρεια Ευρώπη και άλλα.
Το Silver Ray που κατασκευάστηκε από το γερμανικό ναυπηγείο Meyer Werft για την εταιρεία Silversea Cruises θα αναχωρήσει με τους 728 καλεσμένους του στις 15 Ιουνίου. Το πλοίο 54.700 GT είναι το αδελφό πλοίο του Silver Nova, που ναυπηγήθηκε το 2023. Θεωρούμενο ένα από τα πιο πράσινα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο, το πλοίο που κινείται με LNG θα περάσει την περίοδο των εγκαινίων του στη Μεσόγειο.
Στις 23 Ιουνίου θα αποπλεύσει το Mein Schiff 7 της εταιρείας Tui Cruises. Βρίσκεται υπό κατασκευή στη Φινλανδία από το ναυπηγείο Meyer Turku, έχει εκτόπισμα 110.000 και φιλοξενεί 2.900 επισκέπτες. Θα περάσει την πρώτη του σεζόν στη Βόρεια Ευρώπη πριν κατευθυνθεί στα Κανάρια Νησιά για το χειμώνα.
Το Utopia of the Seas, που χτίστηκε στη Γαλλία από την Chantiers de l’Atlantique για τη Royal Caribbean International, με τροφοδοσία LNG, χωρητικότητας 231.000 GT και χωρητικότητας 5.714 επισκεπτών, θα αναχωρήσει στις 22 Ιουλίου προσφέροντας σύντομες κρουαζιέρες στις Μπαχάμες με αναχώρηση από το λιμάνι Κανάβεραλ.
Το Brilliant Lady, που κατασκευάστηκε από την Fincantieri για την Virgin Voyages, χωρητικότητας 110.000 GT και χωρητικότητας 2.770 επιβατών, μετά την αναβολή της παράδοσης που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2023, θα αναχωρήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Ούτε η ακριβής ημερομηνία αναχώρησης ούτε οι λεπτομέρειες της εναρκτήριας κρουαζιέρας έχουν αποκαλυφθεί αυτή τη στιγμή από την εταιρεία.
Το Explora II, το δεύτερο υπερπολυτελές πλοίο για το Explora Journeys μετά το Explora I, είναι υπό ναυπήγηση στο ναυπηγείο Fincantieri, χωρητικότητας 64.000 Gt και χωρητικότητας 922 επισκεπτών, θα αναχωρήσει για την περίοδο των εγκαινίων του στη Μεσόγειο στις 11 Αυγούστου.
Το American Liberty, αδελφό πλοίο της American Glory, που ξεκίνησε πέρυσι, ναυπηγήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες από το ναυπηγείο Chesapeake για την American Cruise Lines. Έχει χωρητικότητα 4.100 GT και μπορεί να φιλοξενήσει 109 επισκέπτες. θα ξεκινήσει στις 15 Αυγούστου για την εναρκτήρια σεζόν του, προσφέροντας μια σειρά δρομολογίων στη Νέα Αγγλία και στον ποταμό Hudson.
Το Ilma, υπό κατασκευή στο γαλλικό ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique για τη συλλογή Ritz-Carton Yacht, είναι 37.000 GT και χωρητικότητα να φιλοξενήσει 456 επισκέπτες. Θα ξεκινήσει την εναρκτήρια σεζόν του στις 19 Σεπτεμβρίου, για την οποία δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες. Το Ilma θα γίνει το δεύτερο πολυτελές σκάφος στη συλλογή Ritz-Carlton Yacht.
Το American Legend of American Cruise Lines, υπό κατασκευή στο αμερικανικό ναυπηγείο Chesapeake, χωρητικότητας 4.100 Gt και χωρητικότητας 109 επιβατών, θα αναχωρήσει στις 25 Νοεμβρίου για την εναρκτήρια σεζόν του, προσφέροντας το Florida Gulf Coast & Keys Cruise of American Cruise Line. Το πλοίο είναι ένα αδελφό πλοίο του American Glory, που ξεκίνησε το 2023.
Το Viking Vela, υπό κατασκευή στο Fincantieri στην Ιταλία για Viking, έχει χωρητικότητα 47.000 GT και χωρητικότητα να φιλοξενήσει 988 επισκέπτες. Το παρθενικό ταξίδι έχει προγραμματιστεί για τις 12 Δεκεμβρίου. το πολυτελές πλοίο θα πραγματοποιεί χειμερινές κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και τη Βόρεια Ευρώπη.
Το Disney Treasure, που κατασκευάστηκε από το γερμανικό ναυπηγείο Meyer Werft, έχει χωρητικότητα 140.000 GT και χωρητικότητα να φιλοξενήσει 2.500 επισκέπτες. Θα αναχωρήσει για την εναρκτήρια κρουαζιέρα της στις 21 Δεκεμβρίου προσφέροντας μια σειρά από εβδομαδιαίες κρουαζιέρες στην Καραϊβική και τις Μπαχάμες. Και το δίδυμο του Disney Wish, που χτίστηκε το 2022.
Τέλος, το τελευταίο πλοίο, του οποίου η ημερομηνία αναχώρησης για την εναρκτήρια κρουαζιέρα είναι άγνωστη, είναι το Janssonius. Το Twin of Hondius, που ξεκίνησε το 2019, βρίσκεται στο κροατικό ναυπηγείο Brodosplit για την εταιρεία Oceanwide Expeditions, έχει χωρητικότητα 6.300 GT και μπορεί να φιλοξενήσει 174 επισκέπτες. Η παράδοσή του έχει αναβληθεί αρκετές φορές από το ναυπηγείο, αλλά θα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2024 προσφέροντας μια σειρά από κρουαζιέρες εξερεύνησης στην Ανταρκτική και την Αρκτική.
Διαβάστε επίσης:
Ο Νικόλας Μουνδρέας κοντά στην αποζημίωση 112,3 εκατ. δολαρίων από τη σύγκρουση του A Symphony
Δεκαοκτώ μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες αποφεύγουν πλέον την Ερυθρά Θάλασσα