ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντική κερδοφορία κατέγραψαν οι εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες, ελληνικών συμφερόντων, παρά τη μείωση των εσόδων τους, κατά το προηγούμενο έτος 2024.
Από την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων των δέκα ναυτιλιακών εταιρειών που ιδρύθηκαν και διευθύνονται από Έλληνες εφοπλιστές, προκύπτει ότι είχαν κέρδη που προσέγγισαν το 1.7 δισ. δολάρια.
Πρωταθλήτρια στα κέρδη ήταν η εταιρεία του Γιάννη Κούστα, Danaos Corporation με 505 εκατ. δολάρια και ακολούθησαν οι εταρείες της Αγγελικής Φράγκου, Navios, του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, Costamare και του Πέτρου Παππά, Star Bulk.
Η Danaos Corporation του Γιάννη Κούστα, είχε συνολικά έσοδα κατά το 2024 που διαμορφώθηκαν στα 1.014.110.000 δολάρια και τα κέρδη ανήλθαν στα 505.073.000 δολάρια, ενώ τα αντίστοιχα ποσά το 2023 ήταν 973.583.000 δολάρια και κέρδη 576.299.000 δολάρια.
“Ο κόσμος εισέρχεται σε αχαρτογράφητο έδαφος και οποιεσδήποτε βραχυπρόθεσμες προβλέψεις σχετικά με την κατεύθυνση των ναυτιλιακών αγορών είναι αναξιόπιστες. Ο δασμολογικός πόλεμος είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει διαταραχές, που ωστόσο, ιστορικά ωφέλησαν τη ναυτιλία. Όμως, μια οικονομική επιβράδυνση μπορεί να αναιρέσει αυτά τα οφέλη”, επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Danaos Dr. Γιάννης Κούστας, με αφορμή τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας για το 2024.
Η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, είχε έσοδα κατά το προηγούμενο έτος που ανήλθε σε 2,059 δισ. δολάρια, έναντι 1,502 δισ. δολαρίων που είχε το έτος 2023. Επίσης , τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 329,6 εκατ. δολάρια, έναντι 249 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2023.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος, επισήμανε ότι η ρευστότητα της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 940 εκατ. δολάρια μετά την αποπληρωμή κατά τη διάρκεια του έτους ενός ομολόγου σταθερού επιτοκίου ύψους 100 εκατ. ευρώ και την εξόφληση των προνομιούχων μετοχών της σειράς Ε ύψους περίπου 115 εκατ. δολαρίων.
Επισήμανε επίσης ότι στον τομέα των containerships η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα οδήγησε σε εκτροπές των πλοίων μέσω του πολύ μακρύτερου δρομολογίου μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας και πρόσθεσε ότι οι εκτροπές αυτές, σε συνδυασμό με την ισχυρή ζήτηση φορτίου, απορρόφησαν την πρόσθετη νέα χωρητικότητα, ενώ ο αδρανής στόλος παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα κατά τη διάρκεια του 2024 και στις αρχές του 2025. Ωστόσο, τόνισε ότι εάν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων επιστρέψουν σταδιακά στη διαδρομή μέσω του Σουέζ, η απελευθέρωση χωρητικότητας, σε συνδυασμό με τα νεότευκτα που θα πέσουν στο νερό θα μπορούσε ενδεχομένως να στρεβλώσει την τρέχουσα δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης.
Η απασχόληση του στόλου των containerships ανέρχεται σε 96% και 69% για το 2025 και το 2026, αντίστοιχα. Το σύνολο των συμβεβλημένων εσόδων ανέρχονται σε 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια με εναπομένουσα διάρκεια χρονοναύλωσης 3,4 έτη.
Η εταιρεία επίσης, ολοκλήρωσε την απόκτηση ενός πλοίου Capesize και δύο πλοίων Ultramax, καθώς και την πώληση ενός πλοίου Handysize, ενώ συμφώνησε να πουλήσει ένα πλοίο Panamax.
Η Costamare έχει στην πλοιοκτησία της ένα στόλο από 68 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 38 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
H Navios Maritime Partners L.P., της Αγγελικής Φράγκου, είχε κατά το έτος 2024, συνολικά έσοδα 1.334,1 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με 1.306,9 δισ. δολάρια για την ίδια περίοδο του 2023. Με άλλα λόγια αυξήθηκαν κατά 27,2 εκατομμύρια δολάρια, ή 2,1%.
Η αύξηση των εσόδων αποδίδεται κυρίως στην αύξηση του ποσοστού TCE. Ο συντελεστής TCE αυξήθηκε κατά 2,6% στα 22.924 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με 22.337 δολάρια ανά ημέρα για την ίδια περίοδο το 2023.
Ειδικότερα, να επισημάνουμε ότι τα έσοδα το 2024 ήταν 1.334.066.000 δολάρια και τα κέρδη ήταν 367, 306 εκατ. δολάρια, ενώ το 2023 τα έσοδα ήταν 1.306.889.000 δολάρια και κέρδη 433,645 εκατ. δολάρια.
Το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα μειώθηκε κατά 41,9 εκατομμύρια δολάρια σε 341,5 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 383,4 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023
Η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Partners , σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, είπε: “Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για όλο το έτος και το τέταρτο τρίμηνο του 2024. Για ολόκληρο το έτος, είχαμε έσοδα 1,33 δισεκατομμύρια δολάρια και για το τρίμηνο, είχαμε έσοδα 332,5 εκατομμύρια δολάρια. Αναφέραμε επίσης καθαρά έσοδα 367,3 εκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος και 94,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο. Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 11,98 δολάρια για ολόκληρο το έτος και 3,11 δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο.”
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers, συμφερόντων Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, είχε έσοδα 307,6 εκατομμύρια δολάρια το 2024, από 284,4 εκατομμύρια δολάρια το 2023.
Τα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 97,4 εκατομμύρια δολάρια από 77,4 εκατομμύρια δολάρια.
Την ίδια ώρα, η ναυτιλιακή εταιρεία θα διανείμει μέρισμα σε μετρητά ύψους 0,05 δολάρια ανά κοινή μετοχή.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της Safe Bulkers, επισήμανε: “Κερδίζουμε premium ναύλους για τα περιβαλλοντικά αναβαθμισμένα σκάφη μας και επωφελούμαστε από capes μας που έχουν συμβόλαια ναύλωσης. Ωστόσο, η αγορά ναυλώσεων εξασθένησε κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2024, επηρεάζοντας τα έσοδα και την κερδοφορία μας. Σε αυτό το περιβάλλον, η εταιρεία μας διατηρεί μια ισχυρή κεφαλαιακή δομή και έχει δηλώσει μέρισμα πέντε σεντς ανά μετοχή για να ανταμείψει τους κοινούς μετόχους της.”
Η Star Bulk του Πέτρου Παππά, είχε έσοδα για όλο το 2024, 1,26 δισ. δολάρια, έναντι 949,27 εκατ. δολαρίων την προηγούμενη χρήση και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 304,6 εκατ. δολάρια από 173,55 εκατ. δολάρια το 2023.
“Από πλευράς χρηματοδότησης, συνεχίζουμε να επωφελούμαστε από το έντονο ενδιαφέρον των μεγάλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων για δανεισμό στην Star Bulk. Έχουμε αντλήσει με επιτυχία νέα δάνεια και αναχρηματοδοτήσαμε υφιστάμενες διευκολύνσεις με ιδιαίτερα ελκυστικούς όρους, μειώνοντας το κόστος και παρατείνοντας παράλληλα τις λήξεις”, επισήμανε ο Πέτρος Παππάς.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή υπέγραψε συμφωνία δανείου με την ING Bank ύψους 185 εκατ. δολαρίων τον Ιανουάριο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την αναχρηματοδότηση προηγούμενου δανείου με την ίδια τράπεζα. Το νέο δάνειο είναι εξασφαλισμένο με 17 πλοία.
Τον Δεκέμβριο του 2024, η εταιρεία έλαβε έγκριση από την Taipei Fubon Commercial Bank για ποσό δανείου ύψους έως και 43 εκατ. δολαρίων, το οποίο αναμένεται να αντλήσει εντός του πρώτου τριμήνου του 2025. Ανάλογη έγκριση έλαβε και από την ABN Amro για ανακυκλούμενη πιστωτική διευκόλυνση ύψους έως 50 εκατ. δολάρια.
Ο Πέτρος Παππάς επισήμανε επίσης: «Πρόσφατα, ανακοινώσαμε τροποποιημένη μερισματική πολιτική παράλληλα με μια νέα απόφαση για επαναγορά μετοχών ύψους 100 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με αυτή την πολιτική, η εταιρεία μπορεί να διαθέσει έως και το 60% των πλεοναζουσών ταμειακών ροών για μερίσματα, με το υπόλοιπο ποσό να προορίζεται για ευκαιριακές επαναγορές μετοχών, αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και ανανέωση του στόλου. Γι’ αυτό το τρίμηνο, η πλεονάζουσα ταμειακή ροή ανήλθε σε 17,6 εκατομμύρια δολάρια. Το Διοικητικό μας Συμβούλιο ενέκρινε τη διανομή μερίσματος ύψους $0,09 ανά μετοχή και δαπανήσαμε πάνω από 7,4 εκατομμύρια δολάρια για την επαναγορά 500.000 μετοχών τον Ιανουάριο. Συνολικά, έχουμε επαναγοράσει περίπου 900.000 μετοχές από την ανανέωση του προγράμματος επαναγοράς μετοχών μας και μετά».
Τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2024, η εταιρεία παρέδωσε στους νέους ιδιοκτήτες τα πλοία Star Hydrus, Imperial Eagle και Diva που είχε πουλήσει νωρίτερα.
Επίσης, στις 6 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους συμφώνησε στην πώληση του πλοίου Bittern, το οποίο θα παραδώσει εντός του δευτέρου τριμήνου του 2025.
Σύμφωνα με τον Π. Παππά, η εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην ενοποίηση συστημάτων και διαδικασιών, δημιουργώντας την καλύτερη στην κατηγορία της πλατφόρμα πλοιοκτησίας και διαχείρισης που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα τόσο της Star Bulk όσο και της πρώην Eagle Bulk.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Imperial Petroleum, συμφερόντων του Χάρη Βαφειά, κατά το προηγούμενο έτος 2024 είχε έσοδα 147,5 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα κατά 36,2 εκατομμύρια δολάρια, ή 19,7%, σε σύγκριση με έσοδα 183,7 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε στο δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, κυρίως λόγω των χαμηλότερων ναύλων της αγοράς.
Από το τέλος του 2024, οι ημερήσιες τιμές της αγοράς spot ήταν περίπου 22.000 δολάρια για τα δεξαμενόπλοια, έναντι 33.000 δολαρίων που ήταν στο τέλος της ίδιας περιόδου του 2023 και 30.000 δολάρια για τα δεξαμενόπλοια suezmax, σε αντίθεση με 60.000 δολάρια που ήταν στο τέλος της ίδιας περιόδου του 2023.
Τα έσοδα από τόκους για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2024 και 2023 ήταν 8,3 εκατομμύρια δολάρια και 5,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. Η αύξηση αποδίδεται κυρίως στους τόκους που αποκτήθηκαν από τις προθεσμιακές καταθέσεις που κατέχει η εταιρεία καθώς και στα έσοδα από τόκους που συνδέονται με το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 σε σχέση με τα 38,7 εκατομμύρια δολάρια της τιμής πώλησης του δεξαμενόπλοιου Aframax Afrapearl II (π.χ. Stealth Berana) που έγινε τον Ιούλιο του 2024.
Η εταιρεία ανέφερε καθαρό εισόδημα για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 ύψους 50,2 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρό εισόδημα 71,1 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε στο δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Τα κέρδη ανά μετοχή, για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 ανήλθαν σε 1,54 δολάρια και 1,40 δολάρια, σε σύγκριση με τα κέρδη ανά μετοχή, 3,22 δολάρια και 2,93 δολάρια για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα ήταν 55,1 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε Προσαρμοσμένο EPS, 1,70 δολάρια για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 σε σύγκριση με το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα 74,4 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιστοιχεί σε Προσαρμοσμένο EPS, 3,39 δολάρια για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Το EBITDA για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 ανήλθε σε 59,2 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 ανήλθε σε 64,2 εκατομμύρια δολάρια.
Κατά μέσο όρο η εταιρεία κατέχει 10,4 πλοία κατά το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 σε σύγκριση με 10,0 πλοία για την ίδια περίοδο του 2023.
Στις 31 Δεκεμβρίου 2024, τα μετρητά και τα ταμειακά ισοδύναμα συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων ανήλθαν σε 206,7 εκατομμύρια δολάρια και το συνολικό τραπεζικό χρέος διαμορφώθηκε στο μηδέν.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάρης Βαφιάς σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, είπε:
“Για άλλη μια χρονιά η Imperial Petroleum έδειξε εξαιρετικά αποτελέσματα. Συνεχίζουμε να είμαστε κερδοφόροι, δημιουργήσαμε ταμειακές ροές και απασχόληση του στόλου σε όλα τα τρίμηνα. Οι συνθήκες της αγοράς το 2024 ήταν κάπως πιο ήπιες από το 2023, όταν οι τιμές των δεξαμενόπλοιων κυμάνθηκαν σε υψηλά επίπεδα όλων των εποχών. Παρόλα αυτά, ο στόλος μας έντεκα πλοίων χωρίς χρέη κατάφερε να αποφέρει κέρδη 50 εκατομμυρίων δολαρίων και να διατηρήσει μια αξιοζήλευτη ταμειακή βάση 207 εκατομμυρίων δολαρίων. Στην επόμενη περίοδο, η κύρια εστίασή μας είναι να υλοποιήσουμε τα ήδη ανακοινωθέντα σχέδια ανάπτυξης του στόλου μας, να διατηρήσουμε την κερδοφόρα δυναμική μας και όπως πάντα, να αναζητήσουμε ευκαιρίες για να ενισχύσουμε την αξία της εταιρείας μας”.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Capital Clean Energy Carriers, εμφάνισε αύξηση των εσόδων για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 64% με έσοδα 105,1 εκατ. δολ. έναντι 64,2 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Επίσης, η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο του 2024.
Ταυτόχρονα η εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση τριών αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός του τριμήνου
O Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp., σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα δήλωσε:
“Συνεχίζουμε να σημειώνουμε πρόοδο όσον αφορά την στρατηγική μας να τοποθετήσουμε την εταιρεία ως τον κορυφαίο μεταφορέα φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένων και των νέων τομέων δραστηριότητας που αναδύονται λόγω της ενεργειακής μετάβασης. Ολοκληρώσαμε την πώληση τεσσάρων από τα πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ευρείας ακτίνας 5.000 TEU που διαθέταμε, ενώ αναμένουμε την πώληση και του πέμπτου πλοίου να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του πρώτου τρίμηνου του 2025. Η πώληση των προαναφερθέντων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εδραιώνει περαιτέρω την εταιρεία ως μια ισχυρή πλατφόρμα εστιασμένη στο φυσικό αέριο, με προοπτική περαιτέρω οργανικής ανάπτυξης προερχόμενη από την παράδοση 16 νέων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, αρχής γενομένης από το 2026. Είναι σημαντικό ότι η CCEC είναι σε μεγάλο βαθμό προστατευμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς βραχυπρόθεσμης περιόδου με το πρώτο ανοιχτό νεότευκτο πλοίο μας να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2026”.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Γιάννη και Αριστείδη Αλαφούζου, Okeanis Eco Tankers Corp, είχε κέρδη, κατά το προηγούμενο έτος, 108,9 εκατ. δολαρίων, ενώ το αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2023 είχε 145,2 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται δεκατέσσερα σύγχρονα δεξαμενόπλοια, είχε έσοδα που διαμορφώθηκαν στα 393,2 εκατ. δολάρια.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία είχε καθαρά κέρδη ύψους 13,2 εκατ. δολαρίων, έναντι 21,3 εκατ. δολ. το τέταρτο τρίμηνο του 2023, ενώ τα έσοδα, διαμορφώθηκαν σε 85,2 εκατ. δολάρια, έναντι με 91,7 εκατ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Η ρευστότητα της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε 54,3 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2024, έναντι 54,9 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η συνολική αξία στόλου της Okeanis Eco Tankers προσεγγίζει το 1,1 δισ. δολάρια και το συνολικό χρέος έφτασε τα 646 εκατ. δολάρια.
Τα ημερήσια έσοδα για κάθε πλοίο ανήλθαν σε 39.000 δολάρια το τέταρτο τρίμηνο. Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι θα δώσει μέρισμα στις κοινές μετοχές της, 0,35 δολάρια ανά μετοχή, το οποίο καταβληθεί στις 17 Μαρτίου 2025, στους μετόχους που διατηρούσαν μετοχές έως τις 3 Μαρτίου 2025.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, γνωστοποίησε ότι είχε καθαρά κέρδη κατά το προηγούμενο έτος, που διαμορφώθηκαν σε 43,7 εκατ. δολάρια.
Τα έσοδα ήταν 87,445 εκατ. δολάρια, έναντι 108,938 εκατ. δολαρίων το 2023. Την αμέσως προηγούμενη χρονιά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ήταν 69,4 εκατ. δολάρια.
Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024 τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 9,7 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 24,9 εκατ. δολ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Η μείωση στα έσοδα και την κερδοφορία αποδίδεται στην πώληση του πλοίου P. Kikuma τον Δεκέμβριο του 2023, καθώς και στην πτώση των ισοδύναμων τιμών χρονοναύλωσης (TCE), όπως αυτές διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου.
Ο μέσος συντελεστής χρονοναύλωσης για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ήταν 32.652 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με μέσο συντελεστή 33.114 δολάρια για την ίδια περίοδο του 2023.
Τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα από λειτουργικές δραστηριότητες ήταν 12,1 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα από λειτουργικές δραστηριότητες ύψους 9,3 εκατ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Στις 19 Φεβρουαρίου 2025, η εταιρεία είχε σε κυκλοφορία 12.432.158 κοινές μετοχές.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Μιχαλόπουλος, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, είπε:
“Η εταιρεία διατηρεί σταθερά έσοδα από έτος σε έτος, παρά την απότομη πτώση των ναύλων, καταδεικνύει την αποτελεσματική λειτουργία των πλοίων και την ισορροπημένη στρατηγική ανάπτυξης του στόλου της Performance. Οι τιμές ναύλωσης μειώθηκαν στα 29.328 δολάρια παρά την εποχικά υψηλή χειμερινή περίοδο. Πιστεύουμε ότι, μετά από δύο εξαιρετικά χρόνια, αυτή η τάση αποτελεί ένδειξη ότι οι τιμές ναύλωσης ενδέχεται να ομαλοποιηθούν στα μέσα ιστορικά επίπεδα. Το πρόγραμμα εξακολουθεί να υποστηρίζεται καλά από τη στρατηγική μακροπρόθεσμη συνεργασία μας με έναν κορυφαίο ναυλωτή. Η οικονομική μας θέση παραμένει εύρωστη, με ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του τριμήνου περίπου 71,3 εκατομμυρίων δολαρίων”.
Διαβάστε επίσης
Χατζημανώλη: Συναντήσεις στις Βρυξέλλες για ναυτιλία, αλιεία και θαλάσσιο και παράκτιο τουρισμό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- My Story: Ο Οδυσσέας Αθανασίου μας ξεναγεί στο Ελληνικό – «Ζω και αναπνέω για να το δω να κατοικείται το 2027»
- Μαρινάκης: Τα κόμματα της αντιπολίτευσης ρίχνουν νερό στο μύλο της τοξικότητας
- Έφυγε από τη ζωή ο Παύλος Πασχαλίδης
- Γλυφάδα: Πολλά τα ερωτηματικά για την εξαφάνιση του 62χρονου εισοδηματία – Για απαγωγήμιλάει ο αδελφός του
