ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Danaos (Γιάννης Κούστας): Μακροχρόνιες ναυλώσεις ακόμη και για τα νεότευκτα πλοία μεταφοράς κοντέινερ
Η Danaos, του Γιάννη Κούστα, ενίσχυσε το βιβλίο των νεότευκτων, με ένα ακόμη πλοίο, χωρητικότητας 9.200 teu στην Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC).
Η εταιρεία αποκάλυψε στην τριμηνιαία έκθεση κερδών της ότι τώρα ναυπηγεί πέντε πλοία στο κρατικό ναυπηγείο της Κίνας, τρία από τα οποία θα παραλάβει το 2027 και δύο το 2028.
Η αρχική παραγγελία τον περασμένο Ιούλιο περιελάμβανε τέσσερις μονάδες panamax με μεθανόλη, αξίας 105 εκατομμυρίων δολαρίων η καθεμία, υποστηριζόμενες από πολυετείς συμφωνίες ναύλωσης.
Η Danaos υπό την ηγεσία του John Coustas έχει παραγγείλει 20 πλοία από τον Δεκέμβριο του 2020, με τρία να έχουν ήδη παραδοθεί και όλα με εξασφαλισμένο ναύλο για περίπου 4,5 χρόνια κατά μέσο όρο. Σε ό,τι αφορά τις περαιτέρω παραγγελίες, ο Γιάννης Κούστας είπε στους επενδυτές ότι η εταιρεία «θα σταματήσει προς το παρόν».
Η Danaos μπορεί να υπερηφανεύεται για έναν στόλο 70 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με άλλα τρία νέα ναυπηγεία να εντάσσονται στον στόλο αργότερα φέτος. Η εταιρεία έχει επίσης συσσωρεύσει μεταχειρισμένη χωρητικότητα ανατροπής και αυτή τη στιγμή αριθμεί 10 πλοία.
Διαβάστε επίσης
Γιάννης Κούστας: Κέρδη για την Danaos και εξασφαλισμένα έσοδα 3,2 δισ. δολάρια
XRTC (Γιώργος Ξηραδάκης): Περιορισμένες οι δυνατότητες αντικατάστασης των ακτοπλοϊκών πλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Elon Musk: H εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης του, xAI, αγόρασε το X
- Λιγότερα Rolex, περισσότερη επιβίωση: Πώς η αμερικανική ύφεση ταρακουνά τα πολυτελή brands
- Βασίλισσα Λετίθια: Η γυναίκα που «κατέβηκε από τον θρόνο» για να σταθεί δίπλα στις γυναίκες της Αφρικής
- Red Sol: Επαναπροσδιορίζοντας το απέραντο γαλάζιο της Μεσογείου
