• Ναυτιλία

    D’Amico International Shipping: Κέρδη 122,9 εκατ. δολ. λόγω Χούθι και Ουκρανίας

    Carlos Di Mottola, Διευθύνων Σύμβουλος της d'Amico International Shipping (Dis)

    Carlos Di Mottola, Διευθύνων Σύμβουλος της d’Amico International Shipping (Dis)


    Η ναύλωση δεξαμενόπλοιων συνεχίζει να ευδοκιμεί κυρίως ως αποτέλεσμα διεθνών εντάσεων και πολέμων που έχουν επιβάλει νέες, μεγαλύτερες διαδρομές στα πλοία. Η d’Amico International Shipping (Dis), αξιοποίησε την διεθνή κατάσταση και αύξησε σημαντικά τα κέρδη της.

    Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, η εταιρεία είχε μέσο ημερήσιο ναύλο στα 41.404 δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 21% σε σύγκριση με τα 34.216 δολάρια που είχε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013.

    Στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι ίδιοι ναύλοι spot έφτασαν τα 44.949 δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 42% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και επιτρέποντας στην εταιρεία να επιτύχει το καλύτερο τριμηνιαίο αποτέλεσμα στην ιστορία της.

    Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου για την d’Amico IS 2024 ήταν: Έσοδα από ναύλωση (TCE) 210,5 εκατομμυρίων δολαρίων (203,5 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του ’23), συνολικά καθαρά έσοδα 213 εκατομμύρια (έναντι 205,9 εκατ. ), καθαρό αποτέλεσμα 122,9 εκατ. (από 99,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023).

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος Carlos Di Mottola τόνισε ότι «η d’Amico IS επωφελείται από ευνοϊκές συνθήκες στον τομέα των δεξαμενόπλοιων προϊόντων, που υποστηρίζονται από την περιορισμένη ανάπτυξη του στόλου, την αυξημένη θαλάσσια κυκλοφορία και σημαντικούς εξωγενείς παράγοντες.

    Οι επιθέσεις των Χούτι στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν έχουν αναγκάσει πολλούς φορείς εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένου του DIS, να περάσουν τα πλοία τους γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, οδηγώντας σε αύξηση των αποστάσεων πλεύσης. Επιπλέον, ο πόλεμος στην Ουκρανία είχε ισχυρό αντίκτυπο στην αγορά πετρελαίου και οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν από την ΕΕ, μαζί με τον μηχανισμό ανώτατου ορίου τιμών στις ρωσικές εξαγωγές, τροποποίησαν ουσιαστικά τις εμπορικές ροές.

    Οι ρωσικές εξαγωγές στην Ευρώπη έχουν καταρρεύσει, αντικαταστάθηκαν από ροές προς την Κίνα, την Ινδία, την Τουρκία και άλλες περιοχές, οδηγώντας σε αύξηση των αποστάσεων πλεύσης».

    Διαβάστε επίσης:

    Attica Group: Προχώρησε σε εξαγορά δύο πλοίων έναντι €4,4εκατ. και €4,5εκατ. αντίστοιχα

    Fincantieri: Κέρδη €214 εκατ. και εξασφαλισμένες εργασίες ύψους €27,4 δισ.

    Αποφάσεις ΣτΕ για διαχείριση θαλασσίων λιμένων: Οι ελάχιστες απαιτήσεις για ανοικτό και κλειστό μοντέλο



    ΣΧΟΛΙΑ