ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η πώληση του πλοίου είχε αποκαλυφθεί τον περασμένο Οκτώβριο από ναυλομεσίτες, έναντι 15,3 εκατ. δολαρίων, όμως δεν είχε γίνει τότε γνωστή η εταιρεία που το αγόρασε.
Όπως και τα άλλα supramaxes της εταιρείας, έτσι κι αυτό είναι κατασκευασμένο σε ναυπηγεία ιαπωνικών συμφερόντων (Tsuneishi Heavy Industries). Σημειώνεται ότι την ίδια περίπου περίοδο που απέκτησε το Queen, η Diligent αγόραζε ένα ακόμα supramax, το TC Gold (χωρητικότητας 58.100 dwt, κατασκευής 2011, μετονομάστηκε σε Trade), έναντι 15,3 εκατ. δολαρίων περίπου.
Με τις προσθήκες αυτές, ο στόλος της Diligent ανέρχεται σε επτά handysizes και τέσσερα supramaxes. Και τα 11 πλοία της η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2011, τα αγόρασε ως μεταχειρισμένα, ενώ τα πρώτα τέσσερα χρόνια της λειτουργίας της η Diligent είχε ένα μόλις πλοίο handysize, πριν αρχίσει να αγοράζει πλοία τον Μάρτιο του 2016, όταν η αγορά του ξηρού φορτίου έφτασε στο χαμηλότερο σημείο της. Μέχρι το φθινόπωρο του 2017 είχε αποκτήσει άλλα έξι handysizes, τα οποία σήμερα αξίζουν πολύ περισσότερο απ’ όσο τα αγόρασε, ενώ στη συνέχεια επικεντρώθηκε στα supramaxes. Σύμφωνα με το TradeWinds, το συνολικό ποσό που έχει δαπανήσει η εταιρεία για αγορές πλοίων από τον Μάρτιο του 2016 ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Δράγνης: Η νέα κίνηση έκπληξη της Goldenport στην αγορά ξηρού φορτίου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα εξέλιξη με τη χρεοκοπημένη Toisa. Πόσα είναι τώρα τα χρέη της
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτοί οι τύποι πλοίων θα δουν την αξία τους να εκτοξεύεται μέσα σε ένα χρόνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν