ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η διαδικασία αξιολόγησης των συμμετεχόντων στα βραβεία ξεκίνησε στις 2 Νοεμβρίου από μία επιτροπή αποτελούμενη από 50 καπετάνιους και εκπροσώπους πληρωμάτων, οι οποίοι κλήθηκαν να αναδείξουν τις επιχειρήσεις που παρέχουν το καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών στον τομέα των superyacht.
Με αφορμή αυτή τη σημαντική διάκριση, ο διευθυντής της D-Marin Ζέα κ. Ιωάννης Κουτσοδόντης δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια ενός δύσκολου έτους και αντιμέτωποι με κρίσιμα ζητήματα που απαιτούσαν άμεση διαχείριση και συνεχή προσπάθεια, μία τέτοια διάκριση από καπετάνιους και εκπροσώπους πληρωμάτων που επισκέφθηκαν τη D-Marin Ζέα μόνο ικανοποίηση μπορεί να μας προσφέρει και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η εξυπηρέτηση και η κάλυψη των αναγκών των πληρωμάτων ήταν πάντα η προτεραιότητα μας».
Τα κριτήρια αξιολόγησης των υπηρεσιών που παρέχονται από τις συμμετέχουσες μαρίνες στον τομέα των superyacht είναι τα ακόλουθα:
Παροχή βοήθειας και προθυμίας από το προσωπικό των μαρινών
Λειτουργικότητα των εγκαταστάσεων για άνετη και ευχάριστη διαμονή των πελατών σε αυτές
Υγιεινή και ασφάλεια σε όλους τους χώρους της μαρίνας
Παροχές προς τα σκάφη
Εφαρμογή περιβαλλοντικών τακτικών
Τοποθεσία και περιβάλλον γύρω από τις μαρίνες
Προσβασιμότητα των πελατών σε άλλα μέσα μεταφοράς
Δυνατότητα διοργάνωσης δραστηριοτήτων και συμμετοχής των πελατών σε αυτές
Παροχή υπηρεσίας Wifi
Σχέση ποιότητας και τιμής (value for money)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νικόλας Πατέρας: Δωρεά 10 νέων περιπολικών στην ΕΛ.ΑΣ
- Nestle: Ανήγγειλε αύξηση τιμών στον καφέ και σμίκρυνση των συσκευασιών της
- Συνάντηση Σι-Μακρόν: Η Κίνα θέλει να εμβαθύνει τις σχέσεις της με τη Γαλλία
- Βραζιλία: Συλλήψεις 5 ατόμων για την συνωμοσία του 2022 με στόχο την δολοφονία του Προέδρου Λούλα