ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Δημήτρης Φαφαλιός, ανάφερε ότι ο παγκόσμιος στόλος των φορτηγών πλοίων ανέρχεται πλέον σε 13.500 πλοία.
Αναφερόμενος στις πολεμικές συρράξεις σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή, τόνισε ότι τα γεγονότα αυτά “έχουν καταδείξει την ευελιξία και την ταχύτητα ανταπόκρισης της βιομηχανίας” και πρόσθεσε: “Βλέπουμε trade patterns να μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα. Και η dry bulk ναυτιλία, ως μέρος των παγκόσμιων διά θαλάσσης μεταφορών, εγγυάται την ευημερία σε όλα τα κράτη. Η ναυτιλία αποτελεί έναν ενεργειακά αποδοτικό κλάδο, που αναζητά διαρκώς τη μείωση του περιβαλλοντικού της αντικτύπου.Οι παγκόσμιοι κανονισμοί που αναπτύσσονται στον ΙΜΟ στο Λονδίνο καθιστούν τη ναυτιλία τη μοναδική βιομηχανία με ένα παγκόσμιο πλαίσιο για την αποανθρακοποίηση. Παρ’ όλα αυτά, η ναυτιλία δεν παράγει τα νέα, εναλλακτικά, μηδενικών ή χαμηλών εκπομπών καύσιμα, απαραίτητα για τους στόχους του 2050. Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να διασφαλίσουν πράσινα και ασφαλή καύσιμα σε επαρκείς ποσότητες. Και εάν η προμήθεια αυτών των καυσίμων εκτραπεί σε καταναλωτές στη στεριά, συχνά για πολιτικούς λόγους, οι επιδράσεις για τη ναυτιλία και κατά συνέπεια για τον παγκόσμιο πληθυσμό θα είναι ισχυρές”.
Διαβάστε επίσης:
Φαβορί και Over από το Nations League · Πέρασε η δυάδα του ΜΟΝΟΒΕΤ τη Δευτέρα με τα 2 Over!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φρανσουά Πινό: Ο ιδρυτής της Kering (Gucci) εκτός του top 100 των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο
- F1 Λας Βέγκας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
- Bright Academy: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο για τον σχολικό εκφοβισμό
- Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή – Τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια