Ο πρόεδρος της Intercargo, Δημήτρης Φαφαλιός, μιλώντας στην ετήσια γενική συνέλευση του διεθνούς οργανισμού, επισήμανε ότι τα φορτηγά πλοία, «τα προηγούμενα χρόνια ήταν ο φτωχός συγγενής μεταξύ των κύριων ναυτιλιακών αγορών στη σκιά των LNG carriers, containerships, Ro-Ro, ferries και tankers” και πρόσθεσε ότι η αξιοσημείωτη ανάπτυξή τους αντανακλά την αντίστοιχη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας και του πληθυσμού, ιδιαίτερα σε Ασία, Μέση Ανατολή, Αφρική και Νότια Αμερική».

Ο Δημήτρης Φαφαλιός, ανάφερε ότι ο παγκόσμιος στόλος των φορτηγών πλοίων ανέρχεται πλέον σε 13.500 πλοία.

1

Αναφερόμενος στις πολεμικές συρράξεις σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή, τόνισε ότι τα γεγονότα αυτά “έχουν καταδείξει την ευελιξία και την ταχύτητα ανταπόκρισης της βιομηχανίας” και πρόσθεσε: “Βλέπουμε trade patterns να μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα. Και η dry bulk ναυτιλία, ως μέρος των παγκόσμιων διά θαλάσσης μεταφορών, εγγυάται την ευημερία σε όλα τα κράτη. Η ναυτιλία αποτελεί έναν ενεργειακά αποδοτικό κλάδο, που αναζητά διαρκώς τη μείωση του περιβαλλοντικού της αντικτύπου.Οι παγκόσμιοι κανονισμοί που αναπτύσσονται στον ΙΜΟ στο Λονδίνο καθιστούν τη ναυτιλία τη μοναδική βιομηχανία με ένα παγκόσμιο πλαίσιο για την αποανθρακοποίηση. Παρ’ όλα αυτά, η ναυτιλία δεν παράγει τα νέα, εναλλακτικά, μηδενικών ή χαμηλών εκπομπών καύσιμα, απαραίτητα για τους στόχους του 2050. Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να διασφαλίσουν πράσινα και ασφαλή καύσιμα σε επαρκείς ποσότητες. Και εάν η προμήθεια αυτών των καυσίμων εκτραπεί σε καταναλωτές στη στεριά, συχνά για πολιτικούς λόγους, οι επιδράσεις για τη ναυτιλία και κατά συνέπεια για τον παγκόσμιο πληθυσμό θα είναι ισχυρές”.

 

Διαβάστε επίσης:

Θεοδωρικάκος: Ενισχύουμε την έρευνα και την καινοτομία – Αποτελούν κεντρικό πυλώνα για την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας

Φαβορί και Over από το Nations League · Πέρασε η δυάδα του ΜΟΝΟΒΕΤ τη Δευτέρα με τα 2 Over!

Θεμιστοκλέους: Επιγραφές Βraille και οδηγοί όδευσης στο ΕΣΥ – Η προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία στις υγειονομικές δομές