ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μετά από περίπου 1,5 χρόνο απουσίας, η ναυτιλιακή Marmaras Navigation, συμφερόντων του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη, επέστρεψε στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γνωστός πλοιοκτήτης εξαγόρασε από τη γερμανική Claus-Peter Offen Group, το φορτηγό πλοίο τύπου capesize, CPO Asia, χωρητικότητας 179.558 dtw και κατασκευής 2010 (Daewoo Mangalia Heavy Industries).
Η τιμή, σύμφωνα με παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς, ανήλθε στα 26,6 εκατ. δολάρια. Το πλοίο ήταν διαθέσιμο προς αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα και η τιμή πώλησης διαμορφώθηκε σε ελκυστικά επίπεδα. Ο στόλος της Marmaras Navigation αποτελείται πλέον από 28 φορτηγά πλοία.
Οι προηγούμενες εξαγορές του Διαμαντή Διαμαντίδη είχαν πραγματοποιηθεί κατά τους πρώτους μήνες του 2016, όταν απέκτησε το Hyundai Trust (κατασκευής 2011) και το Klara Selmer (κατασκευής 2012).
Αναλυτές της αγοράς επισημαίνουν ότι το 2017 κλείνει με αυξημένη κινητικότητα στον τομέα των μεταχειρισμένων. Παρά το γεγονός ότι οι τιμές τους στην αγορά ξηρού φορτίου έχουν αυξηθεί κατά το τρέχον έτος, αν λάβουμε υπόψη το κόστος των νεότευκτων τότε μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω άνοδο της τιμής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δύο Ελληνίδες στις 10 σημαντικότερες γυναίκες της Ναυτιλίας για το 2017
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελλάδα: Καινοτομία και ναυτιλία πάνε μαζί
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Αγγελικούση: H Pantheon Tankers δίνει 86 εκ. δολ. για δύο νεότευκτα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;