ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας δύο νικήτριες ομάδες.
Ειδικότερα, η κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας CruiseInn που φιλοξενήθηκε στο Celestyal Crystal έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη ιδεών από τους κλάδους του Τουρισμού, της Οινογαστρονομίας και της Ναυτιλίας. Το κρουαζιερόπλοιο αφού επισκέφτηκε τη Μύκονο, τη Μήλο, τη Σαντορίνη, το Ηράκλειο και το Κουσάντασι, επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά, έχοντας αναδείξει τις δύο νικήτριες επιχειρηματικές ιδέες, από τις συνολικά πέντε νέες ιδέες που σχηματίστηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού διαγωνισμού.
Οι ομάδες εργάστηκαν εν πλω για επτά ημέρες, με σκοπό να εκπαιδευτούν, να δικτυωθούν και να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που βασίστηκαν σε πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων–χορηγών της οργάνωσης και υποστηρίχθηκαν τεχνολογικά από τις Cisco και Logicom. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ειδικά θεματικά workshops, να αλληλεπιδράσουν με πάνω 30 επαγγελματίες από τους κλάδους τουρισμού και της γαστρονομίας, με κύριο στόχο να αναπτύξουν τις ιδέες τους αξιοποιώντας όλα τα εφόδια που τους δόθηκαν από τους συνεργάτες της οργάνωσης.
Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εν πλω, την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας. Στην τελετή λήξης παραβρέθηκε η κ. Δήμητρα Βλάχου, Marketing Manager της Celestyal Cruises, η οποία ως οικοδεσπότης αλλά και μέλος της οργανωτικής επιτροπής, καλωσόρισε τους 35 συμμετέχοντες και πραγματοποίησε την απονομή των βραβείων.
Αναλυτικά, νικήτριες αναδείχθηκαν οι παρακάτω ομάδες:
Celest: Paule Mckenna, Γιώργος Τερμέντζογλου, Δημήτρης Γεωργίου, Josh Rivera
Η Celest είναι μια τεχνολογική πρόταση που λύνει προβλήματα στο χώρο της φιλοξενίας και του τουρισμού εμπλέκοντας ενεργά τους πελάτες σε κάθε φάση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ένα έξυπνο δίκτυο το οποίο ενσωματώνει στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας αλλά και μία ψυχαγωγική διάσταση. Οι CRM λύσεις που προσφέρονται από την πλατφόρμα και η δυνατότητά της να «σκέφτεται» και να αλληλεπιδρά με τους πελάτες έχουν ως αποτέλεσμα βελτιωμένη εμπειρία, brand awareness και business insight.
Η ομάδα προσφέρει μια λύση για την βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών κρουαζιέρας, για αυτό και επόμενο βήμα σε συνέχεια της σχετικής διάθεσης της ναυτιλιακής εταιρίας της Celestyal Cruises είναι η πραγματοποίηση πιλοτικού προγράμματος στα πλοία της.
Dimitra: Οδυσσέας Λαμτζίδης, Δημήτρης Μπιζόπουλος, Ορέστης Γενιατάκης, Κώστας Σκουρής, Ιωσήφ Κεσσίσογλου, Ηλίας Αλεξάκης
H Dimitra πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα καλλιέργειας ακριβείας, μέσω του οποίου οι οινοπαραγωγοί θα μπορούν να εποπτεύουν σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες καλλιέργειας, να ειδοποιούνται έγκαιρα για πιθανές ακραίες καιρικές συνθήκες και ασθένειες και να “εκδημοκρατικοποιήσουν” τα δεδομένα που συλλέγονται για την ενδυνάμωσης της Έρευνας (π.χ. πανεπιστήμια, ερευνητικοί οργανισμοί, κλπ),
Επίσης να επιταχύνουν την επικοινωνία τους με ασφαλιστικές εταιρείες, σε θέματα που αφορούν προβλήματα στην καλλιέργεια καθώς και να ενδυναμώσουν τις ενέργειες marketing στην προώθηση του τελικού προϊόντος.
Ο στόχος της ομάδας είναι να αναπτυχθεί το πρωτότυπο της λύσης σε συνεργασία με τη Santo Wines, η οποία έθεσε και την ανάγκη της να εξελίξει την παρακολούθηση των καλλιεργειών της κάνοντας χρήση τεχνολογίας (IOT), στα πλαίσια του CruiseInn 2018.
Η Celestyal Cruises απένειμε χρηματικό έπαθλο ύψους 1.000 ευρώ σε κάθε μία από τις νικήτριες ομάδες, ενώ παράλληλα τους δόθηκε συνδρομή ενός έτους στο Cisco Solutions Partner Program, και πλήρη υποστήριξη από τους engineers της Logicom για να διασυνδέσουν το software τους με τις hardware λύσεις της Cisco, πρόσβαση σε Cloud Servers για 12 μήνες από την Lancom και τρεις μήνες συμβουλευτική και υπηρεσίες digital marketing από τη SimpleApps.
Ακόμη, η Celestyal Cruises πρόσφερε χρηματικό έπαθλο 1000 ευρώ για δύο πιο δημιουργικούς σκοπούς. Τη δημιουργία περιεχομένου (φωτογραφίες, βίντεο) που θα παρουσιάζει τη συνολική εμπειρία της επταήμερης κρουαζιέρας, αλλά και του πιο ενεργού συμμετέχοντα του εκπαιδευτικού προγράμματος του φετινού CruiseInn. Το βραβείο δημιουργικότητας κέρδισε η Ιωάννα Ρούσσου, ενώ αντίστοιχα το βραβείο του πιο ενεργού συμμετέχοντα ο Ιωάννης Χαρχάντης.
Παράλληλα ένας από τους βασικούς στόχους του CruiseInn είναι η σύνδεση και η αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων του με τις τοπικές επιχειρηματικές κοινότητες στους προορισμούς της κρουαζιέρας. Φέτος οργανώθηκαν δύο εκδηλώσεις σε Σαντορίνη και Ηράκλειο – Κρήτης σε στρατηγική συνεργασία με την Santo Wines Winery το Bizrupt και Aldemar Resorts αντίστοιχα. Η ατζέντα περιελάμβανε παρουσιάσεις αποκεντρωμένων επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται με επιτυχία στους προορισμούς ενώ ακολούθησε η παρουσίαση των λύσεων που αναπτύσσονταν κατά την διάρκεια του CruiseInn. Τελικός στόχος ήταν να προκύψει γόνιμος διάλογος για την περαιτέρω βελτίωση-ωρίμανση των νέων λύσεων αλλά και αναζήτηση πιθανών συνεργασιών μεταξύ των παρευρισκόντων.
Μαζί με τους συμμετέχοντες, με το Celestyal Crystal ταξίδεψαν εξειδικευμένοι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων & επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στους θεματικούς κλάδους του CruiseInn, και εκπρόσωποι επενδυτικών ταμείων(venture capitals), όπως η Celestyal Cruises, η Cisco, η Logicom, Lancom, το efood, η Welcome Pickups, οι Venture Friends, το Uni.fund, η Borrow My Brain και η Syncbnb. Οι καταξιωμένοι επαγγελματίες είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν γνώσεις και να καθοδηγήσουν ολιστικά καθόλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας τους 35 νέους επαγγελματίες.
Το CruiseInn 2018 συνδιοργανώνεται με την υποστήριξη της Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με έδρα την Ελλάδα. Χορηγοί της δράσης είναι η Cisco Greece, η Logicom, η Lancom, η Santo Wines, το efood, η Beat, o Κουτσοδόντης, ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου και η Aldemar Resorts. Την αιγίδα τους προσφέρουν το Υπουργείο Τουρισμού, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Μήλου, ο Δήμος Ηρακλείου, το Visit Greece και το Bluegrowth, ενώ υποστήριξη παρείχαν το Πλαίσιο, η Korres, η Revolut η Moosend, η SimpleApps και η isMOOD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Αγριεύει η κόντρα για τα ηνία της Dorian. Οι τελευταίες εξελίξεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Deal 50 εκατ. δολαρίων για ελληνική εταιρεία που αγόρασε δύο πλοία της Nisshin Shipping
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike