Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Inc., του Κωστή Κωνσταντακόπουλου γνωστοποίησε ότι τα κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους διαμορφώθηκαν σε 75,5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα του τρίτου τριμήνου διαμορφώθηκε σε 80,7 εκατομμύρια δολάρια (0,68 δολάρια ανά μετοχή).
Η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 1.019,2 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία συμφώνησε στο διάστημα αυτό την απόκτηση του πλοίου ξηρού χύδην φορτίου, Nord Magnes, χωρητικότητας 179.546 DWT, κατασκευής 2011,
Επίσης, θα ολοκληρωθεί εντός του τέταρτου τριμήνου η απόκτηση του πλοίου ξηρού χύδην φορτίου 61.090 DWT, κατασκευής 2014, Alwine Oldendorff (tbr. Alwine), καθώς και του πλοίου ξηρού χύδην φορτίου 61.090 DWT, κατασκευής 2015, Oldendorff (tbr. August).
Στην ίδια περίοδο πουλήθηκε το πλοίο, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατασκευής 2009, χωρητικότητας 58.018 DWT, Oracle. Από την πώληση η εταιρεία κέρδισε 4 εκατ. δολάρια.
Πουλήθηκε επίσης και το πλοίο Titan I, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 58.090 DWT, κατασκευής 2009,. Μετά την αποπληρωμή των υποχρεώσεων του πλοίου, τα κέρδη ανήλθαν σε 10,8 εκατομμύρια δολάρια.
Από την τρίτη πώληση πλοίου, τα κέρδη ανήλθαν σε 7,7 εκατ. δολαρίων. Το πλοίου που πουλήθηκε ήταν το Discovery, μεταφοράς ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 37.019 DWT, κατασκευής 2012,
Η Costamare Bulkers Inc. διαχειρίζεται σήμερα στόλο 56 πλοίων χύδην ξηρού φορτίου που αποτελούνται από: 34 σκάφη Newcastlemax/ Capesize, 22 σκάφη Kamsarmax/ Panamax.
Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε:
«Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους, η εταιρεία δημιούργησε καθαρό εισόδημα περίπου 80 εκατομμυρίων δολαρίων. Από το τέλος τριμήνου, η ρευστότητα ήταν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου ναυλώσαμε 7 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε ικανοποιητικά επίπεδα. Αναμένονται οι νέες συμφωνίες ναύλωσης
για τη δημιουργία πρόσθετων συμβατικών εσόδων άνω των 165 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η απασχόληση του στόλου εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 100% και 94% για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα.
Τα συμβατικά έσοδα ανέρχονται σε 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια με υπολειπόμενη διάρκεια χρονικής ναύλωσης 3,3 ετών.
Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, προχωράμε στη στρατηγική μας για την ανανέωση του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του.
κατά τη διάρκεια του τριμήνου συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε δύο πλοία Ultramax του 2014 και 2015 και ένα του 2011
Capesize πλοίο, ενώ προχωρά με τη διάθεση μικρότερης χωρητικότητας.
Η CBI διαχειρίζεται ένα στόλο 56 πλοίων, η πλειονότητα των οποίων είναι σε συμφωνίες ναύλωσης που συνδέονται με μακροπρόθεσμη δέσμευση.
Τέλος, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται με δεσμευμένη χρηματοδότηση για 32 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία, που αντικατοπτρίζουν συνολικές δεσμεύσεις χρηματοδότησης που υπερβαίνουν τα 410 εκατομμύρια δολάρια».
Διαβάστε επίσης:
Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους 410 εκατ. ευρώ