ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την Xclusiv Shipbrokers πρόκειται για το supramax Merida, χωρητικότητας 56,670 dwt που κατασκευάστηκε το 2012, το οποίο άλλαξε χέρια στην τιμή των 19,75 εκατ. δολαρίων.
Κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δευτέρου τριμήνου του 2021, η εταιρεία είχε ανακοινώσει, μεταξύ άλλων, τα ονόματα 23 bulkers που είχε εξαγοράσει και επρόκειτο να παραλάβει μέχρι το τέλος του έτους, ένα εκ των οποίων ήταν το Atlantic Merida που μετονομάστηκε σε Merida.
Με βάση τα στοιχεία της VesselsValue, το Atlantic Merida πουλήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι στην τιμή των 15 εκατ. δολαρίων.
Αν επιβεβαιωθεί η τωρινή πώληση του η ναυτιλιακή πέτυχε σημαντική υπεραξία σε διάστημα ενός έτους.
Πρόκειται για το δεύτερο bulker που πουλά η εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου μετά την θεαματική είσοδο της στην αγορά ξηρού φορτίου το 2021.
Πρόσφατα προχώρησε στην πώληση του χωρητικότητας 57,334 dwt φορτηγού πλοίου Thunder, κατασκευής 2009, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2022 και θα της αποφέρει εκτιμώμενα κέρδη 3,6 εκατ. δολαρίων.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία δημιούργησε πέρυσι σε χρόνο ρεκόρ στόλο με 46 bulkers μετά από ένα μπαράζ εξαγορών από τη second hand αγορά ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως είχε δηλώσει ο CFO της Costamare, Γρηγόρης Ζήκος, τον Μάρτιο, ο στόλος χύδην ξηρού φορτίου της εταιρείας διαπραγματεύεται προς το παρόν στην spot αγορά δημιουργώντας υγιείς αποδόσεις.
Ισχυρά αποτελέσματα εμφάνισε η ναυτιλιακή το πρώτο τρίμηνο του 2022. Τα έσοδα της υπερδιπλασιάστηκαν σε περίπου 270 εκατ. δολάρια και τα κέρδη της ανήλθαν στα 115 εκατ. δολάρια έναντι 60 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα της ανέρχονταν στα 640 εκατομμύρια δολάρια.
Η Costamare, με 48 χρόνια πορείας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία, διαθέτει επίσης στόλο με 76 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας περίπου 557,000 teu.
Διαβάστε ακόμη: