• Ναυτιλία

    Costamare: Κέρδη 91,3 εκατ. δολάρια και ρευστότητα 1.118,3 δισ. δολάρια

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος, Επικεφαλής Costamare

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος, Επικεφαλής Costamare


    Το καθαρό εισόδημα της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας Costamare του Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου, κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους που θα δοθεί στους μετόχους ανέρχεται σε 91,3 εκατομμυρίων δολάρια, δηλαδή 0,77 δολάρια ανά μετοχή.

    Η ρευστότητα ανήλθε στο ποσό του 1.118,3 δισ. δολάρια. Επίσης, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει απασχόληση του στόλου της κατά 100% και 88%, το 2024 και το 2025, αντίστοιχα.

    Τα συμβατικά έσοδα, τα οποία έχουν εξασφαλιστεί για τον στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι ύψους περίπου 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και για διάστημα 3,5 ετών.

    Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 509 εκατ. δολάρια. Από το πρώτο τρίμηνο μέχρι σήμερα, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνίες ναύλωσης για επτά πλοία containerships, έξι από αυτά σε προθεσμιακή βάση, για περίοδο που κυμαίνεται από 24 έως 36 μήνες και με πρόσθετα συμβατικά έσοδα ύψους 224 εκατ. δολαρίων.

    Την ίδια περίοδο υπέγραψε συμβόλαια για 25 ναυλοσύμφωνα για τον στόλο από bulk carriers της εταιρείας.

    Επισημαίνεται ότι η εταιρεία διαθέτει έναν στόλο από 68 containerships, 39 bulk carriers, ενώ μέσω της πλατφόρμας διαχειρίζεται έναν στόλο από 54 πλοία.

    Ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, τόνισε: “Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του έτους, η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρά κέρδη ύψους περίπου 91 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα ήταν πάνω από 1,1 δισ. δολάρια. Στον τομέα των containerships, οι συνεχιζόμενες εκτροπές πλοίων γύρω από την Αφρική και μια πρώιμη περίοδος αιχμής, με υψηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση φορτίου, είχαν ως αποτέλεσμα οι τιμές των ναύλων να παραμένουν σε ανοδική τροχιά με φόντο την ανεπάρκεια άμεσης προσφοράς χωρητικότητας.

    Στο χύδην ξηρό φορτίο, προχωράμε με τη στρατηγική μας για την ανανέωση του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, έχοντας ολοκληρώσει την πώληση ενός Handysize κατασκευής 2011 και συμφωνήσει την πώληση ενός Supramax κατασκευής 2009. Ταυτόχρονα αποκτήσαμε δύο πλοία Capesize κατασκευής 2012.

    Όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σήμερα χρηματοδοτεί 25 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία για συνολικό ποσό περίπου 285 εκατ. δολαρίων με βάση μια υγιή αγoρά”.

    Διαβάστε επίσης

    Στέφανος Γκίκας: Εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο η συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για την μαρίνα mega-yachts της Κέρκυρας

    Ναύλα μεταφοράς οχημάτων: Σε ποιες ακτοπλοϊκές συνδέσεις μειώθηκαν κατά 25%

    Γιώργος Προκοπίου: Στο τιμόνι των δικών τους ναυτιλιακών εταιρειών οι τέσσερις κόρες του



    ΣΧΟΛΙΑ