ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
Η νέα ναυτιλιακή εταιρεία θα ναυλώνει πλοία χύδην ξηρού φορτίου, θα εξασφαλίζει συμβάσεις ναύλωσης και θα αξιοποιηθούν λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών συμφωνιών μεταφοράς εμπορευμάτων και της αντιστάθμισης καυσίμων.
Το νέο εγχείρημα θα έχει παγκόσμιο αποτύπωμα μέσω των γραφείων της εταιρείας, στην Αθήνα και στο Μονακό, καθώς και των ναυτικών πρακτορίων στην Κοπεγχάγη, το Αμβούργο και τη Σιγκαπούρη.
Το επιχειρηματικό εγχείρημα θα ξεκινήσει μέσα στον Δεκέμβριο και έχει δεσμευτεί ένα χρηματικό ποσό 200 εκατ. δολαρίων.
Το νέο εγχείρημα βασίζεται στις ίδιες ηθικές αξίες και τις επιχειρηματικές αρχές που ακολουθούνται από την Costamare τις τελευταίες δεκαετίες, και τέτοιες αξίες και αρχές μοιράζονται και οι νέοι συνεργάτες της.
Η Costamare έδωσε λεπτομέρειες για τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης ξηρού χύδην φορτίου.
«Λαμβάνοντας υπόψη τα αυξημένα επίπεδα αξίας περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την επενδυτική προσέγγιση της Costamare, η εταιρεία πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα παρέχει ένα ελκυστικό προφίλ κινδύνου-ανταμοιβής για την ανάπτυξη του κεφαλαίου της εταιρείας», γνωστοποίησε η εταιρεία.
Η αρχική δραστηριότητα της Costamare ήταν σε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, αλλά εννέα χρόνια μετά την ίδρυσή της εισήλθε και στον τομέα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης πριν από 12 χρόνια και εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.
Τον Ιούνιο του περασμένου έτους, η οικογενειακή ναυτιλιακή αυτοκρατορία, που ίδρυσε ο αείμνηστος Βασίλης Κωνσταντακόπουλος ανακοίνωσε ότι επανέρχεται στην διαχείριση πλοίων ξηρού χύδην φορτίου και στους 17 μήνες που μεσολάβησαν δημιούργησε έναν στόλο 45 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.
Η Costamare Inc. είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ξηρού φορτίου στον κόσμο.
Η εταιρεία έχει 48 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία και στόλο 73 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 537.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) και 45 πλοία ξηρού χύδην συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.
Διαβάστε επίσης:
Πασχάλης Διαμαντίδης: Άνοιγμα της Velos στην αγορά ξηρού φορτίου
Performance Shipping: Νέο δάνειο 22 εκατ. δολ. από την Alpha Bank
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στυλιανίδης: «Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας»
- Ρωσικές πηγές στο Reuters: Οι όροι του Πούτιν για μια συμφωνία με τον Τραμπ στην Ουκρανία
- CEO Clubs Greece Forum: Χαράζοντας το δρόμο προς την επίτευξη ηγεσίας σε κλίμακα
- Γεωργιάδης για διαγραφή Σαμαρά: Να πέσουν οι τόνοι και να πάμε παρακάτω