ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο βραχίονας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του μεγαλύτερου ναυτιλιακού ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων της Κίνας έχει εκπονήσει σχέδια για παραγγελία 32 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 580.000 teu, τα οποία όλα θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του 2025.
Τα πλοία προβλέπεται να κινούνται με καύσιμα που πολλά θα ενσωματώσουν μεθανόλη.
Τον περασμένο μήνα, η COSCO Shipping παρουσίασε την εταιρική αναδιοργάνωση της. Η COSCO γνωστοποίησε ότι η οργανωτική αναθεώρηση θα τοποθετήσει την εταιρεία ως μια «παγκόσμια πλατφόρμα λειτουργίας και επενδύσεων στην ψηφιακή αλυσίδα εφοδιασμού» με βασική εστίαση στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, τα λιμάνια και την εφοδιαστική.
Ο εταιρικός ανασχηματισμός προβλέπει τη δημιουργία ενός νέου τμήματος εφοδιαστικής αλυσίδας εφοδιασμού καθώς και ενός τμήματος λειτουργίας επενδυτικού κεφαλαίου.
Διαβάστε επίσης:
Θάνος Πάλλης: Η εποχή απαιτεί μια ισχυρή Λιμενική Αρχή που να συντονίζει όλη τη λιμενική κοινότητα
Πάνος Λασκαρίδης: Υπάρχουν πολλοί τρόποι χρηματοδότησης της ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα