Ο εφοπλιστής Νικόλας Πατέρας
Σε νέες κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε η Contships Management του εφοπλιστή Νικόλα Πατέρα, πουλώντας πέντε feeder containerships 18 ετών και αγοράζοντας, παράλληλα, έναν νεότερο και μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή πούλησε τα πλοία Contship Ana, Contship Max και Contship Pep χωρητικότητας 966 teu, το Contship Quo χωρητικότητας 990 teu και το Contship Bee (1.118 teu), όλα κατασκευής 2006, στην συνολική τιμή των 37,5 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, η Contships επανεπένδυσε τα κεφάλαια από τις πωλήσεις στην εξαγορά του χωρητικότητας 1.500 teu, feeder containership Warnow Boatswain από την Marlow Navigation με έδρα την Κύπρο. To πλοίο κατασκευάστηκε το 2012, ενώ το τίμημα της συναλλαγής δεν έγινε γνωστό.
Πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που αποκτά η Contships από τη Marlow Navigation, αφού νωρίτερα φέτος παρέλαβε το Warnow Mate χωρητικότητας 1,496 teu (κατασκευής 2010), το οποίο έχει μετονομαστεί σε Contship Day.
Η Contships ιδρύθηκε το 2015 με στόχο να εστιάσει στην επένδυση και διαχείριση πλοίων τύπου container feeder. Η ανάπτυξη της ήταν ραγδαία και σήμερα έχει στόλο 46 πλοίων, αποτελώντας τη μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία διαχείρισης containerships της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Ο Νικόλας Πατέρας είναι ιδιαίτερα δραστήριος στις αγοραπωλησίες πλοίων, εντοπίζοντας και αξιοποιώντας ευκαιρίες για την ισχυροποίηση του στόλου του. Μέχρι σήμερα έχει αγοράσει 59 μεταχειρισμένα feeder, κυρίως από γερμανικές εταιρείες ή τράπεζες, σε ελκυστικές τιμές.
Αυτό έδωσε στον εφοπλιστή την δυνατότητα να πραγματοποιήσει κερδοφόρες κινήσεις asset play.
Ο στόλος της Contships, με μέσο όρο ηλικίας τα 15,57 έτη, διαχειρίζεται 1,5 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια σε 4.800 port calls ετησίως.
Στα σχέδια του εφοπλιστή είναι η πώληση τεσσάρων ακόμη εκ των παλαιότερων πλοίων του. Πρόκειται για τα κατασκευής 2006 Contship Air χωρητικότητας 1,118 teu, Contship Lex (1,116 teu) και Contship Don (1,098 teu), καθώς και το Contship Med (1,100 teu) που κατασκευάστηκε το 2004.
Σε προηγούμενη συνέντευξη του ο Νικόλας Πατέρας είχε υποστηρίξει ότι είναι σημαντικό για τους παίκτες στην αγορά feeder, ιδίως για τις εταιρείες τακτικών γραμμών, να αρχίσουν να αποσύρουν τα παλαιότερης χωρητικότητας πλοία τους, προκειμένου να μην υπάρξει υπερπροσφορά στην αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Η TMS Cardiff Gas του Γιώργου Οικονόμου ναύλωσε πλοίο LNG με πολυετή σύμβαση στην Osaka Ga
ΤΕΝ (Νίκος Τσάκος): Θα δώσει το 25ο μέρισμα 0,59375 δολαρίων ανά μετοχή στις 30 Οκτωβρίου
Η Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη παρέλαβε το πλοίο M/V Raphaela