ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τόσο τα EBITDA όσο και τα καθαρά κέρδη υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν στα 9,6 δισεκατομμύρια δολάρια και 7,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. Τα έσοδα από τις αποστολές εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκαν κατά 60% στα 16 δισεκατομμύρια δολάρια και τα Ebitda διπλασιάστηκαν στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια χάρη στον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρθηκαν συνολικά και ήταν 5,62 εκατομμύρια TEU.
Η αύξηση του όγκου επί του παρόντος συγκρατείται από τη συμφόρηση στα λιμάνια και τις χερσαίες αλυσίδες εφοδιασμού, που έχουν οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους διέλευσης πλοίων.
Ενώ το λειτουργικό κόστος αυξήθηκε περισσότερο από 22%, το κόστος των καυσίμων αυξήθηκε κατά σχεδόν 75% μέσα σε ένα έτος. Τα έσοδα από δραστηριότητες της εφοδιαστικής ήταν 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το Ebitda ήταν 62% πάνω από τα 340 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Rodolphe Saadé, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, σχολίασε τον ισολογισμό ως εξής: «Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, συνεχίσαμε να επιταχύνουμε τη στρατηγική μας και τον μετασχηματισμό μας γύρω από τους δύο πυλώνες μας: τις θαλάσσιες μεταφορές και τα logistics».
«Με τις εξαγορές των Ingram Micro CLS, Colis Privé και Gefco και τη στρατηγική συνεργασία με την Air France-KLM, φτάσαμε σε ένα νέο ορόσημο για να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια υπηρεσία που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα logistics», ανέφερε.
«Η παγκόσμια μείωση των καταναλωτικών δαπανών, που είναι ήδη αισθητή αυτό το καλοκαίρι, θα οδηγήσει σε πιο φυσιολογικές συνθήκες διεθνούς εμπορίου το δεύτερο εξάμηνο, καθώς και σε πτώση της ζήτησης μεταφορών», πρόσθεσε ο Saadé.
«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε τόσο στην ανάπτυξή μας όσο και στην ενεργειακή μετάβαση, η οποία είναι πιο σημαντική από ποτέ», συμπλήρωσε.
Επισημαίνεται ότι την 1η Ιουνίου 2022, ο όμιλος έλαβε το Πιστοποιητικό αερομεταφορέα (AOC) από τη Γαλλική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας. «Μετά την παράδοση δύο Boeing 777F και την πρόσληψη περίπου 50 πιλότων, η Cma Cgm Air Cargo άρχισε να λειτουργεί στις αρχές Ιουνίου από τη νέα της βάση στο αεροδρόμιο Charles-de-Gaulle του Παρισιού».
Ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει στον στόλο, ο οποίος θα περιλαμβάνει 12 αεροσκάφη μέχρι το 2026. Από αυτά, τα 10 θα λειτουργούν από την CMA CGM και τα δύο από την Air France-KLM.
Διαβάστε επίσης:
Παίρνει τα πρωτεία το λιμάνι της Βαλένθια στην Ισπανία και ενισχύει τον ρόλο του στη Μεσόγειο
Capital Ship Management: Η νέα επικερδής κίνηση στην αγορά των τάνκερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ