«Η νέα έγκριση, για το master plan του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά δεν είναι ολοκληρωμένη αφού, στο Προεδρικό Διάταγμα περιέχονται, πολύ σωστά, όροι υλοποίησης, μεταξύ των οποίων και ο όρος για τη μη εκκίνηση οποιουδήποτε έργου πριν την εκπόνηση, υλοποίηση και έγκριση κυκλοφοριακής μελέτης, δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά μετά και τη σχετική απαίτηση του Συμβουλίου της Επικρατείας».

Ο πρώην γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής στο υπουργείο Ναυτιλίας και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Λαμπρίδης, επισημαίνει επίσης ότι «σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά, η αναξιοπιστία της ΝΔ επαληθεύεται στο λιμάνι του Πειραιά» και διευκρινίζει:

1

«Με αφορμή τη χθεσινή (25/1/2023) δημοσίευση σε Προεδρικό Διάταγμα της έγκρισης του Master Plan του ΟΛΠ και της έναρξης, υπό προϋποθέσεις, των έργων που περιγράφονται, περισσότερα από 3,5 χρόνια μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία, αλήθεια, ποιος θυμάται: τις δημόσιες διαβεβαιώσεις που έδινε η Νέα Δημοκρατία το 2019 ότι, εφόσον γίνει κυβέρνηση, η έγκριση του Master Plan του ΟΛΠ θα ήταν θέμα εβδομάδων; τις επικρίσεις προς την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για καθυστερήσεις στην έγκριση του Master Plan και ειδικά των πρόσθετων επενδύσεων, απαιτώντας ουσιαστικά μια «άρπα κόλλα» διαδικασία επικύρωσης; τις επικρίσεις στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και στην ΕΣΑΛ, για την επιβολή «αντιεπενδυτικών» προϋποθέσεων στην COSCO, οι οποίες ωστόσο αφορούσαν στην προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και του περιβάλλοντος, όπως η προϋπόθεση για εκπόνηση περιβαλλοντικών μελετών;

Αλήθεια, τι έχουν να πουν όλοι αυτοί, κυβέρνηση και τα φιλικά της μέσα για το γεγονός ότι η δημοσίευση της έγκρισης έγινε, όχι 3,5 εβδομάδες ή 3,5 μήνες όπως υπόσχονταν ή απαιτούσαν, αλλά 3,5 χρόνια (!!!) μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία;».

Διαβάστε επίσης:

H Κυπριακή εταιρεία Swan Hellenic έτοιμη για κρουαζιέρες στην Αρκτική

Diana (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 34,68 εκατ. δολαρίων από τη ναύλωση πλοίων