ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Samho για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Πρόκειται για την δεύτερη παραγγελία του εφοπλιστή φέτος, καθώς τον Μάιο είχε κλείσει αντίστοιχη συμφωνία με το ναυπηγείο Samsung Heavy Industries, για δύο LNG carrries αξίας 230,7 εκατ. δολαρίων έκαστο, τα οποία θα παραλάβει το 2026.
Η κινητικότητα στην συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων είναι μεγάλη, καθώς το κορυφαίο ναυπηγείο Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, πρώην Hyundai Heavy Industries ανακοίνωσε ότι έχει κλείσει παραγγελίες για την κατασκευή 10 LNG carriers, συνολικής αξίας 2,2 δισ. δολαρίων.
Μάλιστα τα οκτώ από αυτά είναι για λογαριασμό της νορβηγικής Knutsen OAS Shipping και συνδέονται το πρότζεκτ LNG της QatarEnergy.
Διαβάστε ακόμη:
Επενδύσεις 4,23 δισ. δολαρίων σε νέα πλοία από τους Έλληνες εφοπλιστές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!