ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Με τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στη Βουλή σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος προβλέπει ότι για το χρονικό διάστημα από 01 Οκτωβρίου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021 στα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 3.000 κόρων ολικής χωρητικότητας που έχουν νηολογηθεί σύμφωνα με το άρθρο 13 του νόμου 2687/1953 δεν θα εφαρμόζονται οι απαιτήσεις της οργανικής σύνθεσης της οικείας εγκριτικής απόφασης και δεν επιβάλλονται κυρώσεις.
Η χρονική περίοδος που προβλέπεται δύναται να παρατείνεται με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους έξι μήνες από το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, με την προϋπόθεση ότι εξακολουθεί να υφίσταται κίνδυνος έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού covid-19.
Από την πλευρά των ναυτικών, αντέδρασε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών που με ανακοίνωση της τονίζει ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ και ο Υπουργός Ε.Ν Γ. Πλακιωτάκης αποδεικνύει καθημερινά ότι το μόνο μέλημά του είναι τα εφοπλιστικά συμφέροντα και για άλλη μια φορά με τροπολογία που κατέθεσε στην Βουλή επιχειρεί για τρίτο συνεχόμενο εξάμηνο την κατάργηση των ελάχιστων θέσεων εργασίας που προβλέπονται για Έλληνες Ναυτεργάτες στην ποντοπόρο Ναυτιλία παρατείνοντας τις αντιδραστικές ρυθμίσεις (με πρόσχημα την πανδημία και τα προβλήματα στην σκάντζα των Ναυτεργατών) και έτσι εξασφαλίζει στο παρασιτικό εφοπλιστικό κατεστημένο πλήρη ελευθεριότητα στην επάνδρωση.
H ΠΕΝΕΝ τονίζει επίσης ότι με τον τρόπο αυτό ανοίγει τον δρόμο να συνεχιστεί το καθεστώς της μαύρης χαμηλόμισθης και ανασφάλιστης εργασίας. Η αντιλαϊκή αυτή πολιτική υποτάσσει τα δικαιώματα των Ναυτεργατών στο δόγμα της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και ζητά να αποσυρθεί η νέα τροπολογία και να διασφαλιστούν πλήρως οι θέσεις εργασίας και τα εργασιακά Ναυτεργατικά δικαιώματα.
Διαβάστε επίσης;
Ουρές πλοίων από το Σενζέν μέχρι τη Σιγκαπούρη δημιουργούν οι έντονες καιρικές συνθήκες
Το Πρωτοπόρος VI με σημαία Κύπρου στη γραμμή Καβάλα-Θάσου
Μαρία Αγγελικούση: Πώς η κορυφαία γυναίκα του ελληνικού εφοπλισμού, με 140 πλοία, τα αλλάζει όλα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κώστας Αγοραστός: Στο νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχτηκε από συγγενείς θυμάτων των Τεμπών(Βίντεο)
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ
- Ριαμπκόφ: Η Μόσχα μπορεί σίγουρα να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Τραμπ
- Aegean: Αγορά 29 χιλιάδων μετοχών από την Autohellas