ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Με τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στη Βουλή σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος προβλέπει ότι για το χρονικό διάστημα από 01 Οκτωβρίου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021 στα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 3.000 κόρων ολικής χωρητικότητας που έχουν νηολογηθεί σύμφωνα με το άρθρο 13 του νόμου 2687/1953 δεν θα εφαρμόζονται οι απαιτήσεις της οργανικής σύνθεσης της οικείας εγκριτικής απόφασης και δεν επιβάλλονται κυρώσεις.
Η χρονική περίοδος που προβλέπεται δύναται να παρατείνεται με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους έξι μήνες από το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, με την προϋπόθεση ότι εξακολουθεί να υφίσταται κίνδυνος έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού covid-19.
Από την πλευρά των ναυτικών, αντέδρασε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών που με ανακοίνωση της τονίζει ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ και ο Υπουργός Ε.Ν Γ. Πλακιωτάκης αποδεικνύει καθημερινά ότι το μόνο μέλημά του είναι τα εφοπλιστικά συμφέροντα και για άλλη μια φορά με τροπολογία που κατέθεσε στην Βουλή επιχειρεί για τρίτο συνεχόμενο εξάμηνο την κατάργηση των ελάχιστων θέσεων εργασίας που προβλέπονται για Έλληνες Ναυτεργάτες στην ποντοπόρο Ναυτιλία παρατείνοντας τις αντιδραστικές ρυθμίσεις (με πρόσχημα την πανδημία και τα προβλήματα στην σκάντζα των Ναυτεργατών) και έτσι εξασφαλίζει στο παρασιτικό εφοπλιστικό κατεστημένο πλήρη ελευθεριότητα στην επάνδρωση.
H ΠΕΝΕΝ τονίζει επίσης ότι με τον τρόπο αυτό ανοίγει τον δρόμο να συνεχιστεί το καθεστώς της μαύρης χαμηλόμισθης και ανασφάλιστης εργασίας. Η αντιλαϊκή αυτή πολιτική υποτάσσει τα δικαιώματα των Ναυτεργατών στο δόγμα της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και ζητά να αποσυρθεί η νέα τροπολογία και να διασφαλιστούν πλήρως οι θέσεις εργασίας και τα εργασιακά Ναυτεργατικά δικαιώματα.
Διαβάστε επίσης;
Ουρές πλοίων από το Σενζέν μέχρι τη Σιγκαπούρη δημιουργούν οι έντονες καιρικές συνθήκες
Το Πρωτοπόρος VI με σημαία Κύπρου στη γραμμή Καβάλα-Θάσου
Μαρία Αγγελικούση: Πώς η κορυφαία γυναίκα του ελληνικού εφοπλισμού, με 140 πλοία, τα αλλάζει όλα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
