ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι σε ΓΕΚ-Intracom-Intralot, ο ξένος της Intrakat, η νέα γκάφα Μανουσάκη (έλεος πια) , τι θα πει ο Μητσοτάκης για νέο έκτακτο φόρο σε επιχειρήσεις, ο Ξηρουχάκης και το mononews και ο πρώην υπουργός με την ξανθιά καλλονή
Η ισχυρή κερδοφορία συνεχίστηκε και για το τρίτο τρίμηνο, με καθαρά έσοδα 12,1 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχούν σε βασικό EPS 0,33 δολάρια.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους στα 40,4 εκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του 2024, παρά τη μείωση της λειτουργίας κυρίως λόγω τεσσάρων πλοίων που υποβλήθηκαν σε δεξαμενισμό κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με μηδενικά πλοία πέρυσι.
Περίπου το 65% των ημερών στόλου για το 2025 είναι ήδη εξασφαλισμένα σε ναυλώσεις, με τις συνολικές ημέρες απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να αποφέρουν πάνω από 220 εκατομμύρια δολάρια (εκτός από πλοία JV) σε συμβατικά έσοδα.
Συνέχισε να μειώνει τη μόχλευση, με αποπληρωμή χρέους 106,6 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024. Επί του παρόντος, 25 από τα 28 πλοία του ιδιόκτητου στόλου είναι μη επιβαρυμένα.
Διατηρώντας άφθονα μετρητά και ισοδύναμα μετρητών ύψους 77,4 εκατομμυρίων δολαρίων από τις 30 Σεπτεμβρίου 2024, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να μειώσει περαιτέρω το χρέος.
Τα έσοδα για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 ανήλθαν σε 123,8 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 14,4 εκατομμύρια δολάρια ή 13,2%, σε σύγκριση με έσοδα 109,4 εκατομμυρίων δολαρίων για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, με βάση κατά μέσο όρο 27,0 πλοία και 30.1 πλοία ιδιοκτησίας της εταιρείας, αντίστοιχα, καθώς τα πλοία που παραμένουν στον στόλο κέρδισαν υψηλότερα έσοδα λόγω των καλύτερων συνθηκών της αγοράς.
Οι δαπάνες και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 ήταν 8,4 εκατομμύρια δολάρια και 36,2 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 9,9 εκατομμύρια δολάρια και 40,2 εκατομμύρια δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Η μείωση κατά 1,5 εκατομμύρια δολάρια στα έξοδα ταξιδιού ήταν κυρίως λόγω της μείωσης των spot ημερών, ενώ η μείωση των δαπανών λειτουργίας των πλοίων κατά 4,0 εκατ. δολάρια οφειλόταν κυρίως στη μείωση του μέσου αριθμού πλοίων ιδιοκτησίας του στόλου.
Διαβάστε επίσης:
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Μειωμένα έσοδα και κέρδη
Xclusiv: Αυξήθηκαν οι τιμές των φορτηγών πλοίων – Mειώθηκαν οι ναύλοι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επίδομα Παιδιού – Α21: Ανοίγει την Παρασκευή η πλατφόρμα για υποβολή αιτήσεων
- Μ. Βορίδης: Τρία επιχειρήματα για τη μη μείωση του ΦΠΑ
- Συνάντηση της ΕΛΙΜΕ με την Θ. Ρήγα για θέματα λιμένων και κρουαζιέρας
- Γεωργάκης (Alpha Bank): Η συνεργασία Alpha Bank – UniCredit καταλύτης εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις