Η ναυτιλιακή C3is Inc. του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά εμφάνισε αύξηση κερδών στο τρίτο τρίμηνο του 2024.  

Η εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη, από τον απαλλαγμένο από χρέη στόλο των τεσσάρων πλοίων της, ανήλθαν σε 5,1 εκατ. δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 έναντι 3,3 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2023.

1

Η C3is κατέγραψε μη ταμειακό κέρδος ύψους 4,8 εκατ. δολαρίων από την αξία των warrants της κατά την συγκεκριμένη περίοδο.

Τα έσοδα από ταξίδια το ίδιο τρίμηνο του 2024 υποχώρησαν σε 9,3 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 0,8 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τα έσοδα ύψους 10,1 εκατομμυρίων δολαρίων του τρίτου τριμήνου του 2023.

Τα handysize πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου της C3is είναι απασχολημένα με χρονοναυλώσεις μικρής διάρκειας, παράγοντας σταθερές ταμειακές ροές, ενώ το δεξαμενόπλοιο aframax δραστηριοποιείται στη spot αγορά, με τιμές ναύλωσης της τάξης των 48.000 δολαρίων ημερησίως.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δρ Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε:«Kατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η C3is ανακοίνωσε έσοδα από ταξίδια ύψους 32,9 εκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 119% από το 2023, προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 7,7 εκατομμυρίων δολαρίων, 108% υψηλότερα από το 2023, και προσαρμοσμένα EBITDA 13,5 εκατομμυρίων δολαρίων, 92% υψηλότερα από τα αντίστοιχα του 2023».

«Παραλάβαμε το τέταρτο πλοίο μας φέτος, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα του στόλου μας σε 213.464 dwt, μια αύξηση 234% από την ίδρυση της εταιρείας πριν από ένα και πλέον χρόνο. Τον Απρίλιο του 2024 εξοφλήσαμε 1,62 εκατ. δολάρια, που αντιστοιχούσαν στο 10% του οφειλόμενου υπολοίπου για το Eco Spitfire, και κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2024 εξοφλήσαμε την υπόλοιπη οφειλή των 39,5 εκατ. δολαρίων, για το aframax τάνκερ».

«Έχουμε υπερτριπλασιάσει τη χωρητικότητα του στόλου μας, χωρίς να δημιουργήσουμε τραπεζικό χρέος. Η στρατηγική μας για επέκταση αποδίδει συνεχώς καρπούς, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα κάθε τριμήνου από την ίδρυση της εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης παρά τις τρέχουσες προκλήσεις των μακροοικονομικών και μικροοικονομικών συνθηκών», πρόσθεσε.

Αναφορικά με τα αποτελέσματα των εκλογών των ΗΠΑ, ο κ. Ανδριώτης εκτίμησε ότι θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.

«Οι προτεινόμενες πολιτικές για δασμούς 10% σε όλες τις εισαγωγές των ΗΠΑ και δασμούς 60% στα κινεζικά προϊόντα είναι έτοιμες να αναδιαμορφώσουν τη δυναμική του εμπορίου, επηρεάζοντας έτσι τη ναυτιλία», τόνισε.

Και συμπλήρωσε: «Ο κλάδος αντιμετωπίζει επίσης πρόσθετη αβεβαιότητα γύρω από την τρέχουσα γεωπολιτική κατάσταση, με δύο μεγάλες συρράξεις να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις ναυτιλιακές αγορές, σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα των περιβαλλοντικών κανονισμών».

Η διοίκηση της εταιρείας επισήμανε ότι θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του κλάδου και διατηρώντας την στρατηγική της που έχει στόχο την παροχή ασφαλών υπηρεσιών παγκόσμιας μεταφοράς παράλληλα με την παραγωγή εξαιρετικών οικονομικών επιδόσεων, ελκυστικών αποδόσεων και προοπτικών ανάπτυξης για τους μετόχους της.

Διαβάστε επίσης 

Στέφανος Γκίκας στην COP29 στο Μπακού: Η Ελλάδα ως ηγέτιδα δύναμη στη ναυτιλία έχει την υποχρέωση να ηγηθεί της προσπάθειας για την απο-ανθρακοποίηση

MSC Cruises: Πρεμιέρα για την πρώτη χειμερινή της σεζόν στην Ελλάδα

Attica Group: Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ για την απόσχιση του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς