ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Συνέδριο διοργανώθηκε από την KOSDER-Ένωση Τούρκων Ακτοπλόων και Χειριστών, την TSA-Ένωση Τούρκων Εφοπλιστών και τελούσε υπό την αιγίδα του Ναυτικού Επιμελητηρίου Τουρκίας.
Η ΕΕΝΜΑ, έχοντας καλή και μακροχρόνια συνεργασία με την KOSDER, εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο, κ. Χαράλαμπο Σημαντώνη, μέλη του ΔΣ και μεγάλη αποστολή.
Παραβρέθηκε μεγάλος αριθμός Ελλήνων συμμετεχόντων, προερχόμενοι από όλες τις δραστηριότητες της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Η Pınar Kalkavan Sesel, Πρόεδρος της Kosder και ο Cihan Ergenç, Πρόεδρος της TSA χαιρέτισαν την έναρξη του συνεδρίου και στη συνέχεια έκοψαν εθιμοτυπικά, με τη συμμετοχή του προέδρου της ΕΕΝΜΑ, της INTERCARGO και των προέδρων και εκπροσώπων της διεθνούς ναυτιλίας, την κορδέλα του συνεδρίου.
Στην τελετή έναρξης εκτός των διοργανωτών, συμμετείχαν και οι: Χαράλαμπος Σημαντώνης, Πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ εκπροσωπώντας και το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Δημήτρης Φαφαλιός, Πρόεδρος της INTERCARGO και εκπρόσωπος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Durmuş Ünüvar, Director General of Coastal Safety, Tamer Kıran, Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Τουρκίας, Emanuele Grimaldi, Πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτικού Επιμελητηρίου, Funmi Folorunso, Γενική Γραμματέας της Αφρικανικής Ένωσης Εφοπλιστών, Figen Ayan, Πρόεδρος της Association of Mediterranean Cruise Ports, Dr. Gaby Bornheim, Πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Εφοπλιστών, Dott. Lorenzo Matacena, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ιταλών Εφοπλιστών.
Στο συνέδριο παρευρέθηκε ο Αντιπρόεδρος του ΝΕΕ, Βασίλης Λογοθέτης και στις εργασίες του που το κεντρικό θέμα ήταν το περιβάλλον και ο περιορισμός εκπομπών άνθρακα, συμμετείχαν οι: Δημήτρης Φαφαλιός, Πρόεδρος της INTERCARGO, Δρ. Νίκος Λιάπης, μέλος του ΔΣ της ΕΕΝΜΑ και ο Ναύαρχος ε.α. Ανδρέας Συρίγος, ειδικός σύμβουλος της ΕΕΝΜΑ.
Στην κεντρική του ομιλία, ο Πρόεδρος, Χαράλαμπος Σημαντώνης, επεσήμανε: «Οι θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων γνώρισαν σημαντική αύξηση μεταξύ 2014 και 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία έχει επίσης σημειώσει ανάπτυξη 25% έως το 2030 στο πλαίσιο της στρατηγικής για τη βιώσιμη κινητικότητα. Οι θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων αντιπροσωπεύουν το 58% της ευρωπαϊκής θαλάσσιας κυκλοφορίας, υπογραμμίζοντας την ανάπτυξη σε συγκεκριμένες περιοχές όπως η Ανατολική Μεσόγειος».
«Με βάση το πακέτο «Fit for 55», τα κράτη μέλη θα αναθεωρήσουν τη νομοθεσία τους, υιοθετώντας τους κανονισμούς της ΕΕ και διασφαλίζοντας την πράσινη μετάβαση. Ας ελπίσουμε ότι η υιοθέτηση νέων νόμων και πολιτικών θα διαμορφώσει ένα νέο περιβάλλον λειτουργίας για το ΣΔΣ, παρέχοντας κίνητρα, ενώ θα απευθύνεται σε σύγχρονα πλοία εξοπλισμένα με νέες τεχνολογίες», πρόσθεσε.
Και συμπλήρωσε: «Είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση στη θαλάσσια πράσινη εποχή, χωρίς να διαταραχθεί η κανονικότητα της μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων και ταυτόχρονα να διατηρηθεί η κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών, που εξυπηρετούνται από θαλάσσια δρομολόγια». Και ολοκλήρωσε σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Οι χώρες μας παραδοσιακά συνεργάζονται στο διεθνές εμπόριο, πλέοντας μαζί στη Μεσόγειο Θάλασσα, δεσμευμένες από ισχυρούς δεσμούς σε όλη την ιστορία. Πρέπει να ενισχύσουμε αυτά τα όρια που υπάρχουν εδώ και αιώνες προσδοκώντας να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας στον ναυτιλιακό τομέα και το εμπόριο».
Διαβάστε επίσης:
Οι ναύλοι στα LNG εκτοξεύθηκαν στα 300.000 δολάρια την ημέρα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ebury: Προς συρρίκνωση η οικονομία της Ευρωζώνης
- ΙΚΕΑ: Nέα προϊόντα – Ανακαλύψτε τις νέες χειμωνιάτικες τάσεις από την ΙΚΕΑ
- Ουκρανία: Ο νέος πύραυλος που εκτοξεύθηκε από τη Ρωσία έκανε πτήση 15 λεπτών με ταχύτητα μεγαλύτερη από Mach 11
- Βιομηχανία χρωμάτων: «Καμπανάκι» για τους ευρωπαϊκούς δασμούς στις κινέζικες εισαγωγές