ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το deal είχε αποκαλυφθεί από αρκετές πηγές της ναυτιλιακής αγοράς, που έφερναν την τιμή πώλησης του πλοίου Maritime Power (χωρητικότητας 176.300 dwt, κατασκευής 2005) στα 13,5 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, πηγές της Brave Maritime Corporation, που ανήκει στην Stealth Maritime του Χάρη Βαφειά, επιβεβαίωσαν μεν την απόκτηση του πλοίου, όμως διευκρίνισαν πως η τιμή πώλησης είναι χαμηλότερη, στα 12,9 εκατομμύρια δολάρια. Η τιμή αυτή είναι σημαντικά χαμηλότερη από την αξία του πλοίου, όπως αυτή προσδιορίζεται από το VesselsValue (13,7 εκατομμύρια δολάρια).
Πηγές της αγοράς αποδίδουν τη χαμηλή αυτή τιμή στο γεγονός ότι επίκειται η ειδική επιθεώρηση του πλοίου, καθώς και στο ότι θα πρέπει αυτό να εξοπλιστεί με σύστημα διαχείρισης έρματος.
Πριν τη συμφωνία αυτή, ο στόλος της Brave Maritime αποτελείτο από τέσσερα πλοία: ένα handysize ξηρού φορτίου, ένα τάνκερ και δύο πλοία LPG.
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, υπάρχουν αυτήν την περίοδο πολλά διαθέσιμα προς πώληση capesizes κατασκευής 2002-2006, μετά από μία περίοδο πέντε μηνών όπου δεν αναφέρθηκε καμία πώληση τύπου capesize, μέχρι που τον περασμένο Απρίλιο η Shinyo International πούλησε δύο τέτοια πλοία της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος
- Μια απεργία έφαγε την ταραμοσαλάτα από τα ράφια στη Βρετανία και προκάλεσε σάλο στα social media
- Cenergy Holdings: Εξαιρετικά θετικές οι αντιδράσεις των αναλυτών στα ισχυρά αποτελέσματα του εννεαμήνου
- Η Περιβαλλοντική Κοινωνική Διακυβέρνηση της Star Bulk του Πέτρου Παππά