Η κυπριακή Solal ναύλωσε ένα τάνκερ aframax της ελληνικής ναυτιλιακής Stealth Maritime (συμφερόντων του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά) για έναν χρόνο, με οψιόν για επέκταση της συμφωνίας για έναν ακόμα χρόνο.

Τη συμφωνία για τη ναύλωση του πλοίου Iridescent (χωρητικότητας 112.000 dwt, κατασκευής 2009) επιβεβαίωσαν και οι δύο εταιρείες, χωρίς ωστόσο να αναφερθούν στο οικονομικό σκέλος της. Πληροφορίες που επικαλείται το TradeWinds αναφέρουν ότι η τιμή της ναύλωσης ανέρχεται στα 13.750 δολάρια ημερησίως, μία τιμή ελαφρώς χαμηλότερη από τα 15.000 δολάρια που λάμβανε η Stealth Maritime από την προηγούμενη ναύλωση του ίδιου πλοίου από την Trafigura.

Μάλιστα, η τιμή αυτή είναι χαμηλότερη και από την εκτίμηση της βρετανικής ναυλομεσιτικής εταιρείας Alibra Shipping, η οποία τοποθετεί τις ετήσιες ναυλώσεις για ένα aframax 115.000 dwt σχεδόν στα 14.800 δολάρια ημερησίως, τιμή μειωμένη κατά 4,8% από την αρχή του έτους.

Πάντως, οι τιμές χρονοναύλωσης παραμένουν πάνω από την αγορά spot, όπου η μέση τιμή διαμορφώθηκε την περασμένη εβδομάδα κοντά στα 7.110 δολάρια ημερησίως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Seaport Global Securities, καταγράφοντας πτώση 14,9% σε εβδομαδιαία βάση.

Σημειώνεται ότι η Stealth Maritime απέκτησε το εν λόγω πλοίο τον Μάιο του 2008 έναντι 74 εκατομμυρίων δολαρίων από την Schoeller Holdings (τότε ονομαζόταν Cape Antigua).

Χάρης Βαφειάς, επικεφαλής Stealth Maritime Corporation
Χάρης Βαφειάς, επικεφαλής
Stealth Maritime Corporation

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Δ. Διαμαντίδης: Και η Delta Tankers στον «χορό» των διαλύσεων πλοίων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέθανε ο θρυλικός εφοπλιστής των άγονων γραμμών, Γεράσιμος Αγούδημος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Στα χέρια κινεζικής εταιρείας ένα ακόμα ελληνικό πλοίο