ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Όπως είπε, απαντώντας, σε σχετική ερώτηση που έγινε από την κυρία Ινώ Αφεντούλη, Εκτελεστική Διευθύντρια του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων, «εμείς ως Υπουργείο Ναυτιλίας έχουμε συνεργασία με τον ΟΛΘ αλλά και τα άλλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας για να είναι έτοιμα μέσα από την αναβάθμισή τους στην επόμενη ημέρα». «Η ΕΕ ως η μεγαλύτερη ενιαία αγορά του κόσμου πρέπει και με βάση το προτεινόμενο μοντέλο Ντράγκι να διατηρήσει την ισχυρή της θέση μέσα σε αυτό το διεθνές πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό τοπίο», σημείωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας.
Μάλιστα, χαρακτήρισε ως «χωνευτήρι» την ιδέα της συνεργασίας της ΕΕ με τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων που τείνουν προς τον εξευρωπαϊσμό και σε αυτό έχει ξεχωριστό ρόλο η Θεσσαλονίκη και η χώρα. Και γι΄ αυτό όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης χρησιμοποιώ τον όρο «θαλάσσια Εγνατία».
Η κυρία Αφεντούλη έθεσε στον κ. Στυλιανίδη το ζήτημα του μεγάλου ανταγωνισμού στην ναυτιλία και των χωρών που κυριαρχούν από την Ασία και πως μπορεί αυτό να αντιμετωπιστεί. Απαντώντας ο υπουργός επισήμανε τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει η χώρα μας σε αυτό το θέμα, ως μεγάλη ναυτιλιακή δύναμη, αλλά ταυτόχρονα ως ένας αξιόπιστος συνομιλητής που δεν φοβάται και έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην εξωστρέφεια.
Ο κ. Στυλιανίδης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο επεισόδιο στην Ερυθρά Θάλασσα και το χτύπημα που δέχτηκε το ελληνικό πλοίο από του Χούθι σημειώνοντας πως χάρη στις ενέργειες της χώρας μας και με την συνεργασία άλλων δυνάμεων «έγινε πραγματικά ένα θαύμα και δεν είχαμε μια περιβαλλοντική καταστροφή».
Επίσης, απαντωντας σε σχετικό ερώτημα της κυρίας Αφεντούλη για την κρίση στην Μέση Ανατολή και την Ουκρανία, ο κ. Στυλιανίδης επισήμανε πως η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει ξεχωριστό ρόλο στην επόμενη μέρα και την ανασυγκρότηση των δύο περιοχών.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας είπε ότι είχε νωρίτερα σήμερα συνομιλία με τον εκπρόσωπο της Βόρειας Μακεδονίας στο τρέχον συνέδριο και συμφώνησαν πως η σταθερότητα και η ανάπτυξη των σχέσεων των δύο χωρών είναι για το καλό της περιοχής και το συμφέρον των δύο λαών.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοίνωσε επίσης από το βήμα του συνεδρίου πως στο πλαίσιο της μη έντασης που έχει η χώρα μας με την Άγκυρα δέχτηκε πρόσκληση από τον υπουργό Μεταφορών της Τουρκίας για να συζητήσουν ναυτιλιακά θέματα, καθώς είναι κοινός τόπος πόση σημασία έχουν για την ανάπτυξη του εμπορίου και την σταθερότητα της περιοχή. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι αποδέχτηκε την πρόσκληση και η συνάντηση θα γίνει στις 22 Νοεμβρίου στην γειτονική χώρα.
Το SECF διοργανώνεται από την Tsomokos Communications με στρατηγικό εταίρο την ΟΛΘ Α.Ε.
Διαβάστε επίσης
Hellenic Maritime Forum 2024: Shaping the Future of the Maritime Industry
Δημήτρης Πατρίκιος: Ανέλαβε επικεφαλής της V.Group σε Ελλάδα και Med Cluster
Bloomberg: Όλα τα μυστικά της ασφάλισης των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα