ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την ίδια τη Noble, η ναυτιλιακή του κ. Μυλωνά έδωσε 23,79 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά του bulker Ocean Forte (χωρητικότητας 81.616-dwt και κατασκευής 2015).
Αυτό είναι το τρίτο bulk carrier που πουλάει η Noble το 2018, στην προσπάθεια που κάνει να μειώσει την παρουσία της στο συγκεκριμένο τομέα (kamsarmaxes).
Υπενθυμίζεται, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πως τον Μάρτιο η Noble Group είχε έρθει σε συμφωνία με την Transmed για την πώληση του kamsarmax bulker Ocean Vision (χωρητικότητας 81.502-dwt και κατασκευής 2015) έναντι 23,8 εκατ. δολαρίων.
Σε ανακοίνωσή της τότε, η Noble Group ανέφερε πως αποφάσισε να κάνει χρήση των ευνοϊκών συνθηκών που επικρατούσαν στην αγορά για να κερδίσει χρήματα από το bulker.
Αυτή είναι η τρίτη πώληση φορτηγού πλοίου σε εταιρεία ελληνικών συμφερόντων από τη Noble, με την πρώτη να αφορά το Ocean Integrity (χωρητικότητας 81.499-dwt και κατασκευής 2015) το οποίο κατέληξε στην Primerose Shipping.
Ο στόλος της εταιρείας του κ. Μυλωνά αποτελείται από 24 φορτηγά πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα πέντε χρόνια. Επιπλέον η Transmed έχει παραγγείλει και δύο post-panamaxes τα οποία «χτίζονται» αυτήν τη στιγμή στα ναυπηγεία Sasebo στην Ιαπωνία.
Τα δύο πλοία αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της εταιρείας τον επόμενο χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Το μεγάλο deal των 390 εκατ. δολαρίων για 5+4 πλοία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Η νέα κίνηση αναδιάρθρωσης του στόλου της Dryships
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Ποιος είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της EuroDry
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό
- Ρωσία: Προειδοποιεί για «ριζική» αλλαγή εάν η Ουκρανία πλήξει σε βάθος έδαφος της