ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Nord Venture (χωρητικότητας 82.211-dwt και κατασκευής 2009) το οποίο πλέον ανήκει στον στόλο της Fafalios Shipping.
Σημειώνεται πως το τελευταίο διάστημα ο Έλληνας εφοπλιστής δεν κινείτο ενεργά στην αγορά. Ενδεικτικά, όπως αναφέρει το Tradewinds, η τελευταία κίνηση της ναυτιλιακής έγινε τον περασμένο Ιούλιο, όταν και πούλησε το bulker Despoina για scrap, σε ένα deal που του απέφερε 2.8 εκατομμύρια δολάρια.
Το 2003 ο κ. Φαφαλιός ξεκίνησε να αγοράζει πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τα οποία ήταν κατασκευασμένα μετά το 2000. Τότε πέρασαν στην κατοχή της εταιρείας τα bulk carriers Nueva Fortuna (χωρητικότητας 50.990-dwt και κατασκευής 2003) και Nueva Esperanza (χωρητικότητας 50.955-dwt και κατασκευής 2002). Τα δύο πλοία κόστισαν στη ναυτιλιακή 40,6 εκατομμύρια δολάρια.
Και τα δύο -κατασκευασμένα στα ιαπωνικά ναυπηγεία Oshima Shipbuilding– βρίσκονται ακόμη στο στόλο της Fafalios Shipping.
Η ναυτιλιακή έχει συνολικά τέσσερα bulk carriers, δύο supramaxes και δύο panamaxes, με μέσο όρο ηλικίας τα 15 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Προκοπίου: Η απίστευτη εξομολόγηση. Πως για κάθε 1 εκατ. μου ζήτησαν φόρο 880.000 ευρώ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: 444 εκατομμύρια δολάρια για έξι νεότευκτα δίνει η Pan Ocean
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Aegean Marine: Γιατί έβαλε «λουκέτο» σε 6 εταιρείες της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβερνητικές πηγές για Σαμαρά: Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό