ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία, που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Nasdaq, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, προβλέπεται να παραδώσει το πλοίο, χωρητικότητας 73.600 dwt κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και να σημειώσει καθαρό κέρδος 4,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Υπενθυμίζεται ότι ένας στόλος οκτώ δεξαμενόπλοιων αποσχίστηκε και εντάχθηκε στην υπό τη νεοσύστατη θυγατρική, Toro.
Υπογραμμίζεται ότι η εταιρεία είχε καθαρά κέρδη 33,7 εκατομμυρίων δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Η Castor Maritime διαθέτει στόλο 22 πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατομμυρίων dwt, που αποτελείται από 1 Capesize, 7 Kamsarmax και 12 πλοία ξηρού φορτίου Panamax. καθώς και 2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 2.700 teu.
Η διοίκηση της εταιρείας γνωστοποίησε ότι τα δεξαμενόπλοια Aframax/LR2 και Handysize βελτίωσαν περαιτέρω τις επιδόσεις τους, με συνδυασμένα λειτουργικά έσοδα για το έτος 2022, τα οποία ανέρχονται σε 53,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το τμήμα ξηρού χύδην φορτίου συνέχισε να είναι ισχυρό με λειτουργικά έσοδα 80,1 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
Ο ιδρυτής, πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής Πέτρος Παναγιωτίδης αποκάλυψε επίσης την ολοκλήρωση στις 7 Μαρτίου 2023 της ίδρυσης Spin-Off του στόλου δεξαμενόπλοιων της εταιρείας, μέσω της διανομής όλων των κοινών μετοχών της Toro Corp. στους μετόχους της.
Η Castor γνωστοποίησε την ολοκλήρωση του Spin-Off , που διαθέτει τον στόλο των δεξαμενόπλοιων της εταιρείας που περιλαμβάνει ένα Aframax, πέντε Aframax/LR2 και δύο δεξαμενόπλοια Handysize.
Στη διανομή Spin-Off, οι μέτοχοι της Castor έλαβαν μία κοινή μετοχή της Toro για κάθε δέκα κοινές μετοχές της Castor που κατείχαν στο κλείσιμο των εργασιών στις 22 Φεβρουαρίου 2023.
Διαβάστε επίσης:
Η Maersk πουλά το τμήμα Supply Service στην AP Moller για 685 εκατ. δολάρια
Γιώργος Προκοπίου: Στα 30 του, ένας νέος μπορεί να κερδίζει €10.000 στη θάλασσα