Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Castor Maritime Inc., του Πέτρου Παναγιωτίδη, κατέγραψε κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, συνολικά έσοδα, 13,4 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 21,4 εκατομμύρια δολάρια, που είχε το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Η μείωση των εσόδων είναι σε ποσοστό 37,4%.

Το καθαρό εισόδημα ανήλθε σε 2,8 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με ζημίες 5,4 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Η αύξηση είναι κατά 151,9%.

Τα κέρδη ανά μετοχή είναι 0,21 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 0,60 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Το EBITDA, διαμορφώθηκε στα 5,0 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 2,5 εκατομμύρια δολάρια που ήταν το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Τα μετρητά ανέρχονται σε 171,5 εκατομμύρια δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 120,9 εκατομμύρια δολάρια που ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Επίσης, η εταιρεία απέκτησε το πρώτο πλοίο μεταφοράς χύδην Ultramax της Εταιρείας, του M/V Magic Celeste, στις 16 Αυγούστου 2024, μετά τη σύναψη συμφωνίας για την αγορά του πλοίου στις 16 Ιουλίου 2024 για 25,5 εκατομμύρια δολάρια.

Στο 9μηνο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία είχε συνολικά έσοδα πλοίων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες 50,1 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 71,2 εκατομμύρια δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Η μείωση είναι 29,6%.

Τα καθαρά έσοδα από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανέρχονται σε 48 εκατομμύρια δολάρια για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με ζημίες 3,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Η αύξηση είναι 1.397,3%.

Τα κέρδη, ανά κοινή μετοχή, είναι 4,73 δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 0,44 δολάρια ανά μετοχή για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε:

«Το τρίτο τρίμηνο του 2024, συνεχίσαμε να απολαμβάνουμε ισχυρές ταμειακές ροές από δραστηριότητες που μας επέτρεψαν να επενδύσουμε σε σύγχρονα πλοία για να επεκτείνουμε τον στόλο μας και να μειώσουμε περαιτέρω το χρέος μας και να ενισχύσουμε τον ισολογισμό μας. Τον Σεπτέμβριο, αποπληρώσαμε τη συντριπτική πλειονότητα του χρέους μας, μειώνοντας περαιτέρω το χρηματοοικονομικό μας κόστος και ανακοινώσαμε την απόκτηση ενός πλοίου φορτηγού φορτίου Kamsarmax και ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία έκτοτε έχουν παραδοθεί, αυξάνοντας το μέγεθος του στόλου μας σε 13 πλοία σήμερα από δέκα στο τέλος Ιουνίου 2024. Καθώς η θέση ρευστότητάς μας παραμένει σημαντική, παραμένουμε προσηλωμένοι στην αναπτυξιακή μας τροχιά αναζητώντας περαιτέρω ευκαιρίες στον ναυτιλιακό χώρο, συμπεριλαμβανομένων ευκαιριών εκσυγχρονισμού του στόλου μας».

Διαβάστε επίσης

Ίδρυμα Λασκαρίδη – κύκλος ομιλιών: Από το τυπογραφείο στη βιβλιοθήκη

Στέφανος Γκίκας: Στο Υπουργείο Ναυτιλίας χτίζουμε μια νέα κουλτούρα και μια νέα ψηφιακή πραγματικότητα

Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Επιτυχής έκδοση πιστοποιητικού ποιότητας, κατά το πρότυπο ΕΝ ISO 9001, για μια ακόμη τριετία