ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα κυριότερα σημεία του τρίτου τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, είναι τα εξής:
Καθαρά έσοδα: 70,6 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, σε σύγκριση με 43,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, σημειώνοντας αύξηση κατά 63,0%.
Καθαρό εισόδημα: 37,1 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, σε σύγκριση με 15,5 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, εμφανίζοντας αύξηση 139,4%.
Κέρδη ανά κοινή μετοχή: 0,39 δολάρια κέρδη ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, σε σύγκριση με τα κέρδη ανά μετοχή 0,16 δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021.
Ο κ. Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor Maritime σχολίασε:
«Το τρίτο τρίμηνο του 2022 επιτύχαμε ρεκόρ καθαρών κερδών 37,1 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς συνεχίσαμε να βλέπουμε μια ανάκαμψη στα κέρδη μας και στις λειτουργικές ταμειακές ροές μας υποβοηθούμενη από τα βελτιωμένα κέρδη των πλοίων Aframax/LR2 και Handysize. Τα κέρδη στο 9μηνο ανά μετοχή μας ήταν 0,90 δολάρια. Συνεχίζουμε να παράγουμε υγιείς ταμειακές ροές, με 77,3 εκατομμύρια δολάρια μετρητών που προήλθαν από τις δραστηριότητές μας το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022. Ο ισολογισμός μας είναι ισχυρός με υγιή θέση ρευστότητας με τα συνολικά μετρητά μας να υπερβαίνουν το συνολικό ακαθάριστο χρέος μας».
Διαβάστε επίσης:
Έπεσαν οι υπογραφές για το συνυποσχετικό μεταξύ Κυβέρνησης και εφοπλιστών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό