Η Castor Maritime Inc. γνωστοποίησε σήμερα τα αποτελέσματά της για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.

Τα συνολικά έσοδα πλοίων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, ανήλθαν σε 24,5 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, έναντι 37,8 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, εμφανίζοντας μείωση 35,2%.

Το καθαρό εισόδημα διαμορφώθηκε στα 10,8 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με κέρδη 20 εκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, ή μείωση 46%.

Το EBITDA από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκε στα 1,6 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με 24,2 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.

Το προσαρμοσμένο EBITDA από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, διαμορφώθηκαν σε 9,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με 24,2 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.

Η ρευστόστητα της εταιρείας ανήλθε σε 72,5 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με 109,9 εκατομμύρια δολάρια που ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 και

Το spin-off των τμημάτων δεξαμενόπλοιων Aframax/LR2 και Handysize σε μια νέα εταιρεία εισηγμένη στο Nasdaq, την Toro Corp. ολοκληρώθηκε στις 7 Μαρτίου 2023.

Ο κ. Πέτρος Παναγιωτίδης, Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της Castor σχολίασε:

«Το πρώτο τρίμηνο του 2023 ολοκληρώσαμε το spin-off των τμημάτων δεξαμενόπλοιων Aframax/LR2 και Handysize μέσω της διανομής όλων των κοινών μετοχών της Toro Corp. στους μετόχους μας από τις 22 Φεβρουαρίου 2023. Εμείς πιστεύουμε ότι αυτό το spin-off αντιπροσώπευε μια σημαντική συμμετοχή και κέρδος από την Castor στους μετόχους της.

Η αδυναμία στην αγορά ξηρού φορτίου κατά το πρώτο τρίμηνο επηρέασε τα έσοδα και τις ταμειακές ροές μας, ωστόσο αυτό μπορεί να εξηγηθεί κυρίως από εποχιακούς παράγοντες. Πιστεύουμε ότι τα βασικά μεγέθη του ξηρού όγκου παραμένουν υγιή, δεδομένου του ιστορικά χαμηλού επιπέδου και των βελτιωμένων προοπτικών για την κινεζική οικονομία.

Κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου, συμφωνήσαμε να πουλήσουμε δύο από τα παλαιότερα πλοία ξηράς μεταφοράς με σημαντικά κέρδη κεφαλαίου, τα οποία αναμένουμε να αναγνωρίσουμε στις επόμενες περιόδους αναφοράς».

Διαβάστε επίσης

Πέτρος Παναγιωτίδης (LPG Toro): Πουλάει δύο πλοία με 71,5 εκατ. δολάρια και αγοράζει τέσσερα πλοία

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Έσοδα $5,71 εκατ. από ναύλωση πλοίου