ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, μέσω της Capital Maritime, παρήγγειλε άλλα τέσσερα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου στον ναυπηγικό όμιλο HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) της Νότιας Κορέας.
Όπως διέρρευσε, η Hyundai Mipo Dockyard, θα κατασκευάσει τέσσερα πλοία, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 420,7 δισεκατομμύρια KRW ή 312 εκατομμύρια δολάρια. Με άλλα λόγια, η τιμή του κάθε πλοίου είναι 78 εκατομμύρια δολάρια.
Η HD KSOE δεν αποκάλυψε το μέγεθος των πλοίων LPG, αλλά η TradeWinds αναφέρει ότι είναι 45.000 cbm. Η HMD συμφώνησε να παραδώσει, δύο νεότευκτα το 2027 και δύο το 2028.
Εξάλλου, ναυπηγικές πηγές πρόσθεσαν ότι η Capital Maritime έχει τη δυνατότητα επιλογής να αναβαθμίσει τα πλοία MGC σε καύσιμο αμμωνίας.
Η συμφωνία νεότευκτων στην HMD ανεβάζει τον συνολικό αριθμό MGC της Capital Maritime σε έξι.
Το Shipping Intelligence Network της Clarksons αναφέρει ότι η Capital Maritime έχει δημιουργήσει ένα βιβλίο παραγγελιών με 37 νέα ναυπηγεία και ειδικότερα: τέσσερα VLCC κατά παραγγελία στην CSSC Tianjin Shipbuilding και συμβόλαια για έξι δεξαμενόπλοια suezmax, τέσσερα πλοία aframax, 13 πλοία LNG, δύο πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου/αμμωνίας, τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τέσσερα άλλα πλοία σε διάφορα ναυπηγεία.
Διαβάστε επίσης
Χάρης Αντωνίου (Neptune Leasing): Προσφέρουμε ανταγωνιστικές υπηρεσίες
Ocean Network Express: Επενδύσεις 25 δισ. στη 10ετία – Θέλει ετησίως κέρδη 3,8 δισ. δολ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΥΠΑ: Αύξηση 12,4% της επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια τον Ιανουάριο
- Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 3,95 εκατ. δολάρια
- Αδειλίνη σε Φάμελλο για Β. Καλογήρου: Η εισαγγελέας Λάρισας είχε δυσαρεστηθεί από τη σύνδεση της εξαφάνισης του γιού της με τα καθήκοντά της
- United Fiber: Εξασφαλίζει νέα χρηματοδότηση από Eurobank, Εθνική Τράπεζα και Ταμείο Ανάκαμψης
